گفتگو، یادداشت و نشست خبری

نقش بانک‌ها در طرح‌های توسعه‌ای کشور

نقش بانک‌ها در طرح‌های توسعه‌ای کشور
پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل فولاد مبارکه بر ایفای نقش ِ بانک‌ها در طرح‌های توسعه‌ای کشور تاکید کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -مدیرعامل فولاد مبارکه بر ایفای نقش ِ بانک‌ها در طرح‌های توسعه‌ای کشور تاکید کرد.

محمدیاسر طیب نیا گفت: همان‌طور که فولاد مبارکه به‌عنوان پیشران اقتصاد و صنعت کشور طرح‌های توسعه‌ای گسترده‌ای را در سطح ملی دنبال می‌کند؛ انتظار می‌رود بانک‌ها نیز دراین‌ارتباط نقش خود را به‌خوبی ایفا کنند.

وی در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری با بانک رفاه کارگران در ساختمان ستادی این بانک اظهار کرد: بانک رفاه کارگران از سهام‌داران فولاد مبارکه است و درگذشته همکاری‌های خوبی بین این دو مجموعه وجود داشته است و درحال حاضر عزم مدیران و دو مجموعه بر این است که فصل جدیدی از همکاری‌ها به‌صورت گسترده‌تر رقم بخورد.

طیب نیا گفت: همان‌طور که فولاد مبارکه طرح‌های توسعه‌ای گسترده‌ای را در زنجیره فولاد کشور و طرح‌های زیرساختی در سطح ملی دنبال می‌کند و پیشران اقتصاد و صنعت کشور است؛ انتظار می‌رود بانک‌ها نیز دراین خصوص نقش خود را به‌خوبی ایفا کنند.

وی خاطرنشان کرد: بانک رفاه کارگران به‌عنوان یکی از بانک‌های بزرگ کشور در اولویت ارتباطات شرکت فولاد مبارکه قرار دارد و امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه افق تازه و گسترده‌تری در سطح همکاری‌های این دو مجموعه رقم بخورد.

مدیرعامل فولاد مبارکه افزود: علاوه‌برآن بانک رفاه کارگران از سهام‌داران شرکت فولاد مبارکه است؛ لذا از این بانک انتظار داریم در نظام تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی و راهبرد‌های اصلی شرکت فولاد مبارکه همراه باشند که این همکاری‌ها در سطح گسترده‌ای در جریان است و با این تفاهم‌نامه نیز این همکاری‌ها در حجم وسیع‌تری تداوم خواهد یافت.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد