ورزش بنگاه ها

صعود تیم والیبال بانوان سپاهان به لیگ‌برتر

صعود تیم والیبال بانوان سپاهان به لیگ‌برتر
پایگاه خبری معدن نیوز - تیم والیبال بانوان سپاهان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها، نماینده تربت حیدریه را هم از سر راه فینال برداشت تا بدون شرط، صعودش به لیگ برتر را حتمی کند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز - تیم والیبال بانوان سپاهان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها، نماینده تربت حیدریه را هم از سر راه فینال برداشت تا بدون شرط، صعودش به لیگ برتر را حتمی کند.

تیم والیبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان و ثمین تربت حیدریه در چارچوب دیدار سوم مرحله پلی‌آف در ورزشگاه‌ ۲۵ آبان به مصاف هم رفتند که این رقابت با نتیجه سه بر صفر به سود طلایی‌پوشان پایان یافت تا دختران سپاهان بدون شرط به فینال راه یافته و صعودش را قطعی کرد.

با تصمیم کادر فنی همچون دیدار گذشته این بازی نیز با ترکیب ابتدایی رویا شیری، نیلوفر یمینی، الهه موسوی، اسرا افتخاری، مهدیه رحیمی و بهار بهرامی‌نیا آغاز شده و دو تیم پا به پای هم رقابت را شروع کردند، اما دختران بلندقامت سپاهان با هماهنگی بهتر میان دفاع جلو و عقب زمین توانستند از رقیب خراسانی فاصله گرفته و ۲۵ بر ۱۷ ست اول را به نام خود کنند.

در دست دوم سپاهانی‌ها عملکرد بهتری داشته و با سه امتیاز سرویس مستقیم کاپیتان شیری و پاس جاخالی بهرامی‌نیا اختلاف امتیاز را به هفت رسانده و با دو تعویض این ست را نیز با حساب ۲۵ بر ۱۷به پایان رساندند.

سومین ست بازی با اختلاف سه امتیازی شروع شد تا از همان ابتدا به نام سپاهانی‌ها باشد. در ادامه همچنان دریافت و توپ‌گیری خوب رمز موفقیت دختران اصفهان شد و در نهایت با هتریک ۲۵ بر ۱۷ ایستگاه پیش از فینال قاطعانه به نام سپاهان شد.

به این ترتیب دختران والیبالیست‌ نقش‌جهان صعود خود به لیگ برتر والیبال بانوان را قطعی کرده و در فینال فردا به مصاف برنده بازی دوم یک چهارم نهایی خواهد رفت.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد