سایر عناصر و مواد

مدیر مجتمع سنگ آهک پیربکران خبر داد:

پیشتازی ۱۸۶ درصدی پیربکران از برنامه تولید ۹ ماهه

پیشتازی ۱۸۶ درصدی پیربکران از برنامه تولید ۹ ماهه
پایگاه خبری معدن نیوز -مدیر مجتمع سنگ آهک پیربکران خبر داد: تولید در مجتمع سنگ آهک پیربکران تا پایان آذر ماه به ۷۰۰ هزار تن رسیده که نشانه پیشتازی ۱۸۶ درصدی نسبت به برنامه تولید این مجتمع است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز -مدیر مجتمع سنگ آهک پیربکران خبر داد: تولید در مجتمع سنگ آهک پیربکران تا پایان آذر ماه به ۷۰۰ هزار تن رسیده که نشانه پیشتازی ۱۸۶ درصدی نسبت به برنامه تولید این مجتمع است.

 حمید منتظری هدش توضیح داد: برنامه تولید مجتمع سنگ آهک پیربکران برای ۹ ماهه سال ۱۴۰۱، شامل ۳۷۵ هزار تن سنگ آهک بوده که این مجتمع در طول این مدت موفق به تولید ۷۰۰ هزار تنی شده است.

وی افزود: در ۹ ماهه سال جاری ما همچنین موفق به ثبت افزایش تولید سنگ آهک نسبت به ۹ ماهه سال ۱۴۰۰ شدیم.

مدیر مجتمع پیربکران ادامه داد: بر این مبنا تولید سنگ آهک مجتمع پیربکران با افزایش ۱۳.۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۷۰۰ هزار و ۵۴۵ تن رسید.

وی تصریح کرد: همچنین طی ۹ ماهه سال جاری از ابتدای فروردین تا پایان آذر ماه، فروش حجمی این مجتمع به ۶۳۲ هزار و ۹۴۵ تن رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۱۲ درصدی نشان می‌دهد.

منتظری همچنین در ادامه تاکید کرد: استخراج ماده معدنی در مجتمع هم در ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰ افزایش ۲۶ درصدی داشته است.

وی خاطرنشان کرد: استخراج ماده معدنی در حالی در ۹ ماهه سال جاری به ۷۰۰ هزار و ۵۴۵ تن رسید که در مدت مشابه سال گذشته ۵۵۴ هزار و ۶۸۳ تن بود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد