رویدادها و گزارش های ویژه

مدیرعامل شرکت ایریتک در گفتگو با معدن نیوز مطرح کرد:

فاطمی امین انتخاب صد در صدی رییس جمهور است

فاطمی امین انتخاب صد در صدی رییس جمهور است
پایگاه خبری معدن نیوز -بابک اشجع مدیرعامل شرکت ایریتک در گفت‌و‌گو با معدن‌نیوز بیان کرد: در مقطعی از مسیر انقلاب اسلامی قرار داریم که امید است به یاری خدا دولت جدید بتواند اهدافی که امام و شهدا ترسیم کرده بودند برای طی کردن افق‌های بلند برای ملت ایران تحقق پیدا کند. خدا را شکر می‌کنیم که در معرفی کابینه جدید برای وزارت صنعت، معدن و تجارت آقای فاطمی امین معرفی شدند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز - بابک اشجع مدیرعامل شرکت ایریتک در گفت‌و‌گو با معدن‌نیوز بیان کرد: در مقطعی از مسیر انقلاب اسلامی قرار داریم که امید است به یاری خدا دولت جدید بتواند اهدافی که امام و شهدا ترسیم کرده بودند برای طی کردن افق‌های بلند برای ملت ایران تحقق پیدا کند. خدا را شکر می‌کنیم که در معرفی کابینه جدید برای وزارت صنعت، معدن و تجارت آقای فاطمی امین معرفی شدند. 

اشجع افزود: ایشان دارای ویژگی‌های منحصر به‌فردی هستند که باعث می‌شود امیدواری در بین افراد فعال در حوزه صنعت و معدن برای رسیدن به این اهداف به صورت روشن و شفاف افزایش یابد.  

به گفته‌ی مدیرعامل شرکت ایریتک ویژگی منحصربه‌فرد فاطمی امین ارتباط مناسب با رییس جمهور منتخب ایران است. ایشان با رییس جمهور در مسئولیت‌های گوناگون به صورت دوسویه فعالیت داشتند و این بزرگ‌ترین سرمایه ایشان است و اعتماد متقابل و حمایت آقای رییس از ایشان باعث موفقیت‌های چندبرابر آقای فاطمی امین خواهد شد و این موضوع برای وزارتخانه‌ای چون صمت از الزامات کار است.

وی ادامه داد: فاطمی امین معرف هیچ حزب، گروه و یا شخصیتی نیست و انتخاب صدردصدی رییس جمهور است و قطعا این موضوع منجر می‌شود در آینده تصمیماتی که از سوی ایشان اتخاذ می‌شود مورد پشتیبانی دولت، کابینه و رییس جمهوری باشد. برنامه‌ریز بودن ایشان، اعتقاد به برنامه و عملی کردن برنامه‌ها از جمله ویژگی‌های ایشان است که مانند آب حیات در وزارت صمت لازم است.

اشجع همچنین گفت: در مجموعه‌ فولادی شاهدیم که پروژه‌های که 14 سال طول کشیده و به سرانجام نرسیده‌اند در‌حالی که زمان‌بندی این پروژه‌ها 3 الی 4 سال بوده است. این موارد منجر به هزینه‌های گزاف و آسیب‌های فراوان برای مجموعه‌های صنعتی است و امیدواریم با حضور ایشان امور اجرایی و پروژه‌های مختلف در زمان‌های مختلف به سرانجام برسد و باعث شکوفایی صنعت، معدن و تجارت کشور شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد