کيفيت، خط قرمز ايران خودرو درتامين قطعات است

کيفيت، خط قرمز ايران خودرو درتامين قطعات است

خبرگزاري تخصصي معدن- قائم مقام گروه صنعتي ايران خودرو اعلام کرد : خط قرمز ايران خودرو در تامين قطعات، کيفيت است و هزگر دراين زمنيه کوتاه نخواهد آمد.

خبرگزاري تخصصي معدن- قائم مقام گروه صنعتي ايران خودرو اعلام کرد : خط قرمز ايران خودرو در تامين قطعات، کيفيت است و هزگر دراين زمنيه کوتاه نخواهد آمد.
به گزارش معدن نيوز ؛ مير جواد سليماني  قائم مقام مدير عامل ايران خودرو  در کيفيت و توسعه محصول در حاشيه بازديداز  ششمين نمايشگاه قطعات و مجموعه خودرو با بيان اين مطلب گفت: استراتژي ايران خودرو بر استفاده از توان قطعه سازان ايراني در طراحي و توليد و تامين بنا شده است.
وي حضور قطعه سازان معتبرخارجي در بازار ايران را زنگ خطري براي صنعت ايران ندانست و افزود: قطعه سازان خارجي باعث ايجاد رقابت در ميان سازندگان داخلي مي شود.
سليماني تاکيد کرد: اگر قطعه سازي مي خواهد چه با كمك سازندگان ما و چه با سرمايه گذاري مستقل وارد بازار كشور شودبه طور قطع، اين كيفيت است كه تعيين كننده حضور آن خواهد بود.
وي با اشاره به اين كه بازار يك ميليون و 800هزار دستگاهي كشور هميشه براي سازندگان خارجي جذاب بوده است، تصريح كرد: ايران خودرو و سايپا با توليد سالانه يك ميليون و 600هزار دستگاه در سال بخش عمده اي از اين بازار را پوشش مي دهند و با توجه به گستردگي شبكه فروش و خدمات پس از فروشي كه دارند، جايي براي حضور ديگران باقي نمي گذارند.
قائم مقام ايران خودرو ، توليد انبوه رانا و دنا را براي حفظ بازار 50درصدي و افزايش 20تا 30درصدي حجم صادرات موثر دانست و يادآور شد: براي حفظ بازار از هجوم خودروسازان خارجي نيازمند به روزرساني استايل ها وارتقاي استانداردها هستيم كه اين دوخودرو به خوبي هدف ما را تامين خواهند كرد.
مهندس سليماني در مورد استراتژي ايران خودرو براي حفظ بازار لوازم يدكي از طريق ساپكو نيز اظهار داشت: آنچه ساپكو در درجه نخست بايد انجام دهد، تامين قطعات و پوشش دوره هاي گارانتي و وارانتي در كشورهاي هدف ماست.