کشف ۱۵ تن مس احتکارشده در یزد؛ انبار ۳۰۰ میلیارد ریالی پلمب شد
معاون دادستان مرکز استان یزد از کشف انباری حاوی ۱۵ تن مس احتکارشده به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت این محموله با دستور قضایی توقیف و انبار مربوطه پلمب شد.
به گزارش معدننیوز، معاون دادستان مرکز استان یزد از کشف انباری حاوی ۱۵ تن مس احتکارشده به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
علی موحدنیا در تشریح جزئیات این پرونده گفت: بر اساس گزارشهای مردمی، گشت بازرسی برخورد با احتکار دادستانی یزد موفق به شناسایی و کشف انباری حاوی ۱۵ تن مس احتکارشده شد.
وی افزود: در این بازرسی که با حضور مأموران پلیس امنیت اقتصادی و نمایندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان انجام شد، ارزش مسهای کشفشده ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد شد و با دستور قضایی، کالای مکشوفه توقیف و انبار مذکور پلمب شد.
معاون دادستان یزد تصریح کرد: با تشکیل پرونده قضایی، متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.
موحدنیا با تأکید بر عزم جدی دادستانی استان برای مقابله با احتکار هشدار داد: هرگونه دپوی کالا در انبارها بدون ثبت در سامانه جامع انبارها، احتکار محسوب میشود و بهطور قاطع با آن برخورد خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان یزد، وی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در زمینه احتکار، موضوع را از طریق سامانه گزارش مردمی اخلال در امر توزیع مایحتاج عمومی دادستانی کل کشور به نشانی https://dadsetani.ir/ehtekar اطلاع دهند.