براي نخستين بار در ايران:
«کارکنان سايپا» خدمات فروش VIP خودرو عرضه مي کند
خبرگزاري تخصصي معدن- گروه سرمايه گذاري کارکنان سايپا براي نخستين بار در ايران خدمات فروش خودروهاي توليدي گروه سايپا را به صورت VIP به مشتريان عرضه مي کند.
خبرگزاري تخصصي معدن- گروه سرمايه گذاري کارکنان سايپا براي نخستين بار در ايران خدمات فروش خودروهاي توليدي گروه سايپا را به صورت VIP به مشتريان عرضه مي کند.
به گزارش معدن نيوز «کيومرث سليماني نژاد»،مدير عامل شرکت تجارت الکترونيک خودرو تابان(از زيرمجموعه هاي کارکنان سايپا) در اين خصوص گفت : هدف ما از راه اندازي اين پروژه،کسب بهره وري از تجارت الکترونيک و ارائه خدمات در زمينه اطلاع رساني ، ثبت نام و بالارفتن کيفيت روند توزيع محصول است.
وي افزود: پي گيري و تحقق اين هدف سبب کاهش هزينه هاي هماهنگي مشتري از يک سو و کسب سود ازطريق ارائه خدمات با کيفيت از سوي ديگر مي شود.
وي در مورد مزيت هاي اين روش گفت : با اجراي اين پروژه، متقاضي از منزل يا محل کار خود اقدام به ثبت نام کرده و در همان جا با هماهنگيهاي قبلي، خودرو و مدارک مرتبط را به صورت رايگان دريافت مي کند.
وي تصريح کرد : اين پروژه براي اولين بار نزد خودروسازان داخلي انجام مي شود و استقبال مناسب مشتريان نيز نشان دهنده پيشرو بودن شرکت سايپا در ارائه خدمات نوين و برتر به مشتريان است.
«سليماني نژاد» به فازهاي 4 گانه اجراي اين پروژه اشاره کرد و گفت:در فاز نخست در نظر داريم «تحويل خودروهاي ثبت نام شده اينترنتي شرکت سايپا درکليه مناطق 22گانه شهرتهران» را انجام دهيم.
وي در مورد فاز دوم پروژه گفت : براساس برنامه ريزي انجام شده،فعاليت شرکت در فاز دوم به «تحويل خودروهاي ثبت نام اينترنتي ساير شرکتهاي خودروساز گروه سايپا و محدوده تهران بزرگ» گسترش مي يابد.
وي ورود به محدوه کشوري براي تحويل خودرو را فاز سوم پروژه اعلام کرد و گفت : در اين قسمت تحويل خودروهاي «کليه شرکتهاي خودروساز داخلي و وارد کنندگان خودرو به صورت شرکتي در محدوده عملياتي کل کشور» انجام مي شود تا مشتريان ساير خودروسازها نيز بتوانند از اين خدمات استفاده کنند.
«سليماني نژاد» فاز چهارم ارائه خدمات شرکت را با 3 فاز قبلي متمايز خواند و گفت :در اين بخش انجام خدمات دوره اي براي مشتريان در نظر گرفته شده که به صورت «ارائه خدمات VIP پس از فروش به صورت پي گيري انجام خدمات دوره اي در کنار انجام خدمات از طرف مشتري در نمايندگي هاي شرکت سايپا يدک در زمينه خدمات تعميرگاهي و سرويس سريع به مشتريان» عرضه مي شود.
مدير عامل شرکت تجارت الکترونيک خودرو تابان در مورد ديگر خدماتي که اين شرکت ارائه مي کند،گفت:« پذيرش پرونده هاي سهميه هاي پرسنلي فروش خودرو به کارکنان سايپا »،«ارائه خدمات بيمه اي VIP با همکاري شرکت خدمات بيمه اي سايان» و« فروش خودرو به صورت اقساطي و اجاره به شرط تمليک» در زمره خدماتي است که اين شرکت به کارکنان سايپا و ديگر مشتريان خارج از گروه ارائه مي کند.
وي اضافه کرد : در حال حاضر شرکت از طريق سايت اختصاصي خود به آدرس www.tabansaipa.com اقدام به پذيرش پرونده جهت تحويل رايگان خودروها ،اسناد مالکيت و ساير موارد مرتبط به منازل يا محل کار مشتريان مي کند.