رئيس سازمان صنايع و معادن استان قم :

پنجره تجارت حرفه اي با ادغام به روي توليد باز مي شود

پنجره تجارت حرفه اي با ادغام به روي توليد باز مي شود

خبرگزاري تخصصي معدن- رئيس سازمان صنايع و معادن استان قم گفت: با ادغام پنجره تجارت حرفه اي و يكپارچه به سوي توليد گشوده مي شود.

خبرگزاري تخصصي معدن- رئيس سازمان صنايع و معادن استان قم گفت: با ادغام پنجره تجارت حرفه اي و يكپارچه به سوي توليد گشوده مي شود.
به گزارش معدن نيوز ؛ ” مجيد آوري فرد” با بيان اينكه  تاكنون تجارت حرفه اي و هدايت توليد به بازارهدف و بسترهاي فروش و صادرات مجراي هدفمند ونظام مندي نداشته است افزود: مديران واحدهاي صنعتي وتوليدي پس از توليد محصولات خود همواره به دنبال تجاري سازي  و شناسايي بازارهاي هدف مطلوب بوده اند و اين ادغام مي تواند زمنيه ساز تجارت حرفه اي در بازار هاي جهاني باشد.
“آوري فرد” با بيان اينكه توليد از تجارت جدا نيست توضيح داد: توليد در هر كشوري به منظور فروش انجام مي شود چه اين فروش در داخل كشور باشد چه خارج بايد با يك سطح كيفي، بازارهاي هدف را حفظ كند.
” آوري فرد”  بر ارتقاي كيفيت كالاهاي توليد شده تاكيد و خاطرنشان كرد: پس ازحصول كيفيت قابل رقابت مي‌توان موانع صادراتي را نيز به راحتي از پيش‌روي توليد برداشت وسياست گذاري هاي حوزه توليد و صادرات متمركز خواهد شد.
وي درادامه با اشاره به خواسته مقام معظم رهبري بر توليد محور بودن اقتصاد و جهش صنعتي ادغام را زمينه ساز جهش صادراتي و صنعتي برشمرد.
وي تاكيد كرد: با تشكيل وزارت صنعت ، معدن و تجارت عملا سياست گذاري ها و تعيين استراتژي ها و برنامه ريزي ها به صورت يكپارچه انجام مي شود، و كل زنجيره از تامين مواد اوليه ، توليد و در نهايت توزيع و صادرات و تجارت يكپارچه مي شود.