همافزایی با چین؛ راهبرد جدید فولاژ در صنعت فولاد

محسن مصطفیپور، مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران (فولاژ)، در حاشیه نمایشگاه معدن و صنایع معدنی چین ۲۰۲۵ و در جریان حضور هیأت بلندپایه جمهوری اسلامی ایران، هدف از این سفر را گسترش تعاملات راهبردی با اقتصاد بزرگ و رو به رشد چین عنوان کرد.
به گزارش معدننیوز، محسن مصطفیپور، مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران (فولاژ)، در حاشیه نمایشگاه معدن و صنایع معدنی چین ۲۰۲۵ و در جریان حضور هیأت بلندپایه جمهوری اسلامی ایران، هدف از این سفر را گسترش تعاملات راهبردی با اقتصاد بزرگ و رو به رشد چین عنوان کرد.
وی با اشاره به تحولات صنعت فولاد چین گفت: «چین در دهههای اخیر از تقلید فناوری غربی عبور کرده و به یکی از نوآورترین مراکز توسعه فرآیند و متریال در جهان تبدیل شده است. در جهانی که چین از کپی به نوآوری رسیده، راه ما رقابت با آنها نیست؛ همافزایی است».
مدیرعامل فولاژ افزود: «تمرکز فولاژ بر بازاریابی و فروش مشترک، راهاندازی دفتر منطقهای، تحلیل دادههای صنعتی، شناخت دقیق تقاضای مشتریان و برندسازی مشترک است.»
وی با تأکید بر ظرفیت فنی شرکت ادامه داد: «فولاژ با دارا بودن فناوریهای مدرن تولید توان تولید گریدهای ویژه را دارد و میتواند شریک قابل اعتماد شرکتها و بازارهای شرق آسیا باشد. هدف ما ایجاد ارزش مشترک، انتقال دانش و شکلدهی به آیندهای پایدار برای صنعت فولاد است.»