مدير ارتباطات و امور بين الملل گروه صنعتي ايران خودرو :

نمايشگاه خودرو روسيه فرصتي براي تحقق اهداف صادراتي ايران خودرو

نمايشگاه خودرو روسيه فرصتي براي تحقق اهداف صادراتي ايران خودرو

خبرگزاري تخصصي معدن- گروه صنعتي ايران خودرو به منظور كسب سهم مناسب از بازار كشورهاي مشترك المنافع و روسيه محصولات رانا و دنا را در نمايشگاه بين المللي خودرو روسيه به نمايش گذاشته است.

خبرگزاري تخصصي معدن- گروه صنعتي ايران خودرو به منظور كسب سهم مناسب از بازار كشورهاي مشترك المنافع و روسيه محصولات رانا و دنا را در نمايشگاه بين المللي خودرو روسيه به نمايش گذاشته است.
به گزارش معدن نيوز ؛ عبداله بابايي، مدير ارتباطات و امور بين الملل گروه صنعتي ايران خودرو در نشست خبري با خبرنگاران روسيه در حاشيه هفتمين نمايشگاه بين المللي خودروي مسکو با بيان اين مطلب اظهار داشت: با توجه به استراتژي جديد مديريت ارشد شرکت ايران خودرو به منظور فعال سازي مناطق صادراتي، معرفي محصولات جديد و تعامل با نمايندگي هاي سابق و جذب نمايندگي هاي جديد در دستور کار اين شركت قرار گرفته است.
وي ادامه داد: در راستاي اين هدف حضور در هفتمين نمايشگاه بين المللي خودروي روسيه در شهر مسکو با همکاري شرکت يونيسون، شرکت ايرن خودرو در بلاروس و همچنين نمايندگي اصلي ايران خودرو در روسيه برنامه ريزي شده است.
بابايي خاطر نشان ساخت: از سال 2006 تا 2009 تقاضاي خريد محصولات ايران خودرو در روسيه بيش از 40 هزار دستگاه بوده است، به همين دليل نمايشگاه بين المللي خودرو در روسيه فرصتي است تا ايران خودرو ضمن معرفي محصولات جديد نسبت به رقبا در اين نمايشگاه با نمايندگان خود تعامل بيشتري برقرار کرده و يا به جذب نمايندگي هاي جديد اقدام کند.
وي افزود: ايران خودرو مي تواند با استراتژي مناسب در حوزه تبليغات بين المللي، سهم بازار خودرو خود را در کشورهاي منطقه CIS افزايش دهد.
مدير ارتباطات و امور بين الملل گروه صنعتي ايران خودرو در ادمه افزود: کشورهاي مشترک المنافع در منطقه CIS يکي از مناطق اصلي صادراتي ايران خودرو محسوب مي شوند و ايران خودرو برنامه ريزي منسجمي براي اين بازار هدف، تبيين کرده است.
گفتني است هفتمين نمايشگاه اينتراتوي مسکو در مرکز نمايشگاه بين المللي کراکوس در 65 کيلومتري شهر مسکو از 2 تا 6 شهريور برگزار مي شود.