قائم مقام گروه خودروسازي سايپا:
مقايسه خودروي ارزان داخلي با خودرو لوکس خارجي مقايسه درستي نيست

خبرگزاري تخصصي معدن- قائم مقام گروه خودروسازي سايپا گفت: مقايسه کيفيت يک خودروي لوکس خارجي و خدمات پس از فروش آن با يک خودروي ارزان داخلي قياسي نادرست و غير حرفه اي است.
خبرگزاري تخصصي معدن- قائم مقام گروه خودروسازي سايپا گفت: مقايسه کيفيت يک خودروي لوکس خارجي و خدمات پس از فروش آن با يک خودروي ارزان داخلي قياسي نادرست و غير حرفه اي است.
به گزارش معدن نيوز ؛ سعيد فلاحي در دوازدهمين نشست تالار گفت و گو و انديشه با موضوع خدمات پس از فروش اظهار داشت: اين که قطعات خارجي بهتر از قطعات ايراني هستند يا چون توليد انبوه صورت مي گيرد کيفيت فداي حجم توليد شده است نادرست است زيرا افزايش تيراژ توليد به معني کاهش هزينه تمام شده و افزايش هزينه کيفيت است.
وي در مورد برخي انتقادات در مورد سطح نارضايتي از خدمات پس از فروش در کشور گفت: گاهي براي کسب نظر مشتريان به مکان هايي مي رويم که مشتريان ناراضي حضور دارند و آماري که از نارضايتي آن ها بدست مي آيد چندان معتبر نيست.
فلاحي افزود: براي ارزيابي نارضايتي بايد از شيوه هاي علمي استفاده کرد.
وي تاکيد کرد: ما توانايي هاي خود را باور نداريم و اين سبب ناديده گرفتن دستاوردها شده است در صورتي که بررسي هاي علمي نشان دهنده سطح مطلوب رضايت در مقايسه با گذشته است.
قائم مقام گروه خودروسازي سايپا با تاکيد بر اين که تلاش گروه خودروسازي سايپا براي افزايش رضايت هيچ گاه پايان نمي يابد گفت: هرچه براي مشتري و کسب رضايت او انجام شود باز هم کم است و بايد بدانيم که جلب نظر کامل مشتري نه در ايران بلکه در تمام جهان امري محال و نشدني است.