مدير عامل گروه خودروسازي سايپا:

مديريت هزينه ها در سايپا موجب عدم افزايش قيمت محصولات شد

مديريت هزينه ها در سايپا موجب عدم افزايش قيمت محصولات شد

خبرگزاري تخصصي معدن- مدير عامل گروه خودروسازي سايپا از سياست هاي اين گروه در مديريت هزينه ها خبر داد و گفت: با توجه به تصميم دولت در اجراي طرح هدفمندسازي يارانه ها از يک سال پيش سياست مديريت هزينه ها در گروه خودروسازي سايپا دنبال شد به طوري که با اجراي اين طرح هيچگونه افزايش قيمتي در محصولات گروه نداشتيم.

خبرگزاري تخصصي معدن- مدير عامل گروه خودروسازي سايپا از سياست هاي اين گروه در مديريت هزينه ها خبر داد و گفت: با توجه به تصميم دولت در اجراي طرح هدفمندسازي يارانه ها از يک سال پيش سياست مديريت هزينه ها در گروه خودروسازي سايپا دنبال شد به طوري که با اجراي اين طرح هيچگونه افزايش قيمتي در محصولات گروه نداشتيم.
به گزارش معدن نيوز ؛ مهندس نعمت الله پوستين دوز در همايش معرفي کارت نارنجي محصولات گروه خودروسازي سايپا افزود: اين گروه براي سال آينده توليد يک ميليون دستگاه خودرو را هدف قرار داده است که حدود 85 درصد محصولات سواري و 15 درصد محصولات تجاري خواهد بود.
وي همچنين با اشاره به اينکه با تلاش و کوشش همه، سهام شرکت سايپا در بازار بورس روند صعودي را دنبال مي کند گفت: در آينده نزديک خبرهاي خوبي از بازار سرمايه و وضعيت درخشان سايپا براي شما به ارمغان خواهيم آورد.
وي گفت: آخرين اقدامات در راستاي ارتقا استانداردها در گروه سايپا به بهترين شکل ممکن در حال انجام است.
وي افزود: در گروه خودروسازي سايپا تلاش کرده ايم فعاليت هاي سازمان خدمات پس از فروش را به شبکه واگذار کنيم که کارت نارنجي زير ساخت اصلي اين برنامه خواهد بود.
پوستين دوز با اشاره به اينکه تغيير ساختار در شبکه خدمات پس از فروش و تجميع فعاليت ها در راستاي کاهش هزينه ها و افزايش درآمدها را هدف قرار داده ايم افزود: اين هم افزايي در نهايت اقتصاد شبکه و گروه سايپا را تقويت خواهد کرد و توسعه بازار را به دنبال خواهد داشت.
وي گفت: نتايج اقدامات مثبت صورت گرفته در گروه خودروسازي سايپا هم اکنون ظاهر شده و تحولاتي را در شرکت هاي زير مجموعه مانند زامياد، سازه گستر، مگاموتور، سايپا لجستيک، شامخ و ديگر شرکت ها شاهد بوده ايم.
وي گفت: در طي سال هاي گذشته بخش فروش شرکت پارس خودرو با اشکالاتي همراه بود که اکنون با همکاري مدير عامل جديد تلاش کرده ايم پس از ادغام شبکه خدمات پس از فروش، فروش اين شرکت را نيز به شبکه نمايندگي هاي سايپا منتقل کنيم.
مدير عامل گروه خودروسازي سايپا ادامه داد: هدف گذاري ديگر سايپا اين است که تمامي محصولات توسط شبکه به مشتريان فروخته شود و رياست متمرکز بازاريابي و تحقيقات بازار ايجاد شود.
پوستين دوز در خاتمه گفت: در اجراي اين سياست ها انجمن هاي استاني سايپا نقش موثري را ايفا خواهند کرد و ما در تلاش هستيم آن ها را براي اين هدف تقويت کنيم.