شکستن رکورد آموزش حوزه خدمات پس از فروش ايران خودرو

شکستن رکورد آموزش حوزه خدمات پس از فروش ايران خودرو

خبرگزاري تخصصي معدن- با توجه به اهميت موضوع آموزش در شبکه نمايندگي¬ها و نقش آن در ارايه خدمات به روز به مشتريان، ايساکو طي نه ماهه ابتدايي امسال رکورد آموزش هاي تخصصي به شبکه خود را شکست.

خبرگزاري تخصصي معدن- با توجه به اهميت موضوع آموزش در شبکه نمايندگي¬ها و نقش آن در ارايه خدمات به روز به مشتريان، ايساکو طي نه ماهه ابتدايي امسال رکورد آموزش هاي تخصصي به شبکه خود را شکست.
به گزارش معدن نيوز ؛ محمدرضا بابائي مديرعامل شرکت خدمات پس از فروش ايران خودرو (ايساکو) ـ با بيان  اين مطلب افزود : امسال برنامه آموزشي 600 هزار نفر ساعت را هدف گذاري کرده‌ايم و تا به حال 45درصد  بيشتر از سال گذشته در زمينه آموزش فعاليت شده است .
وي با اشاره به برنامه‌هاي ايساکو براي تامين قطعات به موقع همزمان با اجراي طرح هدفمندي يارانه­ها، گفت : در راستاي اجراي خوب اين طرح ايساکو نيز به نوبه خود، واحد تحقيقات بازار را در راستاي پايش بازار و شناسايي تخلفات بازار بيش از گذشته فعال کرده است تا از هرگونه سوء استفاده احتمالي جلوگيري به عمل آيد.
بابايي خاطرنشان کرد: با توجه حساسيت موضوع ايساکو قبل از اجراي طرح پيش بيني هاي لازم براي تامين قطعات يدکي شبکه را انجام داده بود و هم اکنون نيز با توجه به تعامل خوب با قطعه سازان و واردات قطعات مورد نياز مشکلي در اين خصوص وجود ندارد.
وي  همچنين خبر از تدوين برنامه سال آينده براي تامين قطعات يدکي داد و گفت: با توجه به هدايت خوب مديريت ارشد گروه صنعتي ايران خودرو، از هم اکنون تامين قطعات مورد نياز سه ماهه اول سال آينده در سرفصل­هاي كاري خود قرار داده‌ايم.
مديرعامل ايساکو تصريح کرد: سعي داريم در سال آينده برنامه­هاي نظام‌مندتري در حوزه­هاي فروش قطعات، توسعه شبکه، آموزش، ارتباط با مشتري، تامين قطعات و ابزار دقيق براي نمايندگي­ها داشته باشيم تا وعده­اي که در مورد تحول در خدمات پس از فروش ايران خودرو داده بوديم، عملي شود تا گام کوچکي در راستاي رضايت هرچه بيشتر مشتريان ايران خودرو برداشته باشيم.