با حضور دکتر سعد محمدي صورت گرفت ؛
شروع عمليات احداث سه پروژه ورزشي و اداري در شهر بابک
خبرگزاري تخصصي معدن- کلنگ آغازعمليات اجرايي کاسه استاديوم ورزشگاه شهداي مس ، سالن همايش 800 نفري مجتمع مس شهربابک و ساختمان اداري مجتمع زمين زده شد.
خبرگزاري تخصصي معدن- کلنگ آغازعمليات اجرايي کاسه استاديوم ورزشگاه شهداي مس ، سالن همايش 800 نفري مجتمع مس شهربابک و ساختمان اداري مجتمع زمين زده شد.
به گزارش معدن نيوز ؛ در مراسم کلنگ زني اين پروژه ها ،دکتر سعد محمدي مدير عامل شرکت ملي صنايع مس ايران ، افضلي فرماندار شهربابک ، برهان نژاد مدير اجراي پروژه هاي عمراني ورزشي مس و جمعي از مسئولين و فعالان ورزشي شهرستان حضور داشتند.
دکتر سعد محمدي گفت:هدف و آرمان شرکت ملي صنايع مس ايران افزايش توليد مس به 700 هزار تن در کشور مي باشد.
مديرعامل شرکت ملي صنايع مس ايران افزود: برنامه ما اين است که با فعاليت در حلقه هاي پنج گانه معدن ، اکتشاف ، ذوب ، پالايش وتوليد کنسانتره ،با گردش مالي و اقتصادي قابل قبول به کسب رتبه اول در کشور اقدام کنيم.
وي خاطرنشان کرد : در خصوص فعاليت هاي شرکت ملي صنايع مس در استان کرمان به ويژه در مجتمع مس شهربابک در صدد رساندن توليد در ذوب خاتون آباد به 200 هزار تن در سال هستيم که مي تواند گردش مالي 2000 ميليارد توماني در شهرستان و استان را به دنبال داشته باشد.
دکتر سعد محمدي افزود: اميدواريم بزودي با اجراي طرح هلدينگ و استقلال کامل مجتمع مس شهربابک و همچنين با بهره برد اري از فاز دو توليد کنسانتره و بهره برداري از طرح ليچينگ ميدوک علاوه بر ايجاد اشتغال موثر ، افزايش توليد مس کاتدي به ميزان 5000 تن را داشته باشيم.
دکتر سعد محمدي همچنين از برهان نژاد مدير اجراي طرح هاي ورزشي خواست، نسبت به ساخت استخر مجهز شنا و همچنين سالن بدن سازي مجهز به آخرين وسايل و تجهيزات روز دنيا به همراه تامين مربي براي نوجوانان در ورزش هاي شنا و فوتبال اقدام کند.
وي با اشاره به دو مقوله سلامت و اشتغال افزود:با نصب تجهيزات جديد وتکميل پروژه هاي اسيد ، پالايشگاه واکسيژن در منطقه خاتون آباد ، درماههاي آينده آلاينده ها برابر با استانداردهاي جهاني خواهد بود.
مديرعامل شرکت ملي صنايع مس ايران با اشاره به اينکه شرکت مس تا کنون در شهربابک ، خاتون آباد و ميدوک با اعتباري بالغ بر 1400 ميليارد تومان پروژه ها را آغاز کرده است ، ابراز اميدواري کرد، در سال آينده با نصب يک کوره جديد با تکنولوژي روز و انجام تعميرات در ذوب خاتون آباد ضمن حفظ جان و امنيت مردم به اشتغال و ارتزاق مردم کمک کنيم .
در ادامه اين مراسم فرماندار شهر بابک ، افتتاح و آغاز عمليات اين پروژه ها از سوي شرکت ملي صنايع مس ايران را خاطره اي فراموش نشدني ذکر کرد.
افضلي به نيابت از مردم شهربابک و مسئولين اجرايي شهرستان ضمن قدرداني ازدکتر سعد محمدي مديرعامل شرکت ملي صنايع مس ايران، تصريح کرد: توجه دکتر سعد محمدي به توسعه ، اشتغال و ايجاد عدالت در صنعت مس شهربابک قابل تقدير است و به همين منظور در برنامه اي خاص از ايشان و مجموعه شرکت ملي صنايع مس ايران تجليل خواهيم کرد.