رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گيلان :
سالانه چهار ميليون متر مربع كاشي در گيلان توليد مي شود

خبرگزاري تخصصي معدن -رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گيلان گفت: سالانه چهار ميليون متر مربع كاشي در استان گيلان توليد مي شود همچنين يك كارخانه جديد كاشي شهريور ماه امسال در مدار بهره برداري قرار مي گيرد .
خبرگزاري تخصصي معدن -رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گيلان گفت: سالانه چهار ميليون متر مربع كاشي در استان گيلان توليد مي شود همچنين يك كارخانه جديد كاشي شهريور ماه امسال در مدار بهره برداري قرار مي گيرد .
به گزارش معدن نيوز؛«محمد حسين اصغريان» با اعلام اين خبر،افزود: ميزان توليد كارخانه يادشده هشت ميليون متر مربع است كه بايد برنامه ريزي اساسي براي صادرات آن انجام شود.
وي همچنين با اشاره به اينكه توليد سالانه سراميك در كشور بيش از 300 ميليون متر مربع است، گفت: كل نياز كشور در اوج مصرف 200 تا 220 ميليون متر مربع است يعني بين 80 تا 100 ميليون متر مربع ظرفيت مازاد كاشي در ايران وجود دارد.
رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گيلان گفت: هم اكنون ميانگين ظرفيت در حال استفاده صنعت 64 درصد است اگر اين ظرفيت به 100 درصد برسد بدون انجام هزينه چنداني شغل جديد ايجاد خواهد شد.
وي بخشي از ظرفيت خالي صنايع را ناشي از مشكل بازاريابي و نقدينگي دانست و افزود: علاوه بر تجارت الكترونيكي حضور چهره به چهره تجار و بازرگانان در مجامع مختلف داخل و خارج از كشور مي تواند مقوله بازاريابي را تقويت كند كه ايجاد نمايشگاه مي تواند مفيد باشد.
به گزارش معدن نيوز؛«محمد حسين اصغريان» با اعلام اين خبر،افزود: ميزان توليد كارخانه يادشده هشت ميليون متر مربع است كه بايد برنامه ريزي اساسي براي صادرات آن انجام شود.
وي همچنين با اشاره به اينكه توليد سالانه سراميك در كشور بيش از 300 ميليون متر مربع است، گفت: كل نياز كشور در اوج مصرف 200 تا 220 ميليون متر مربع است يعني بين 80 تا 100 ميليون متر مربع ظرفيت مازاد كاشي در ايران وجود دارد.
رييس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گيلان گفت: هم اكنون ميانگين ظرفيت در حال استفاده صنعت 64 درصد است اگر اين ظرفيت به 100 درصد برسد بدون انجام هزينه چنداني شغل جديد ايجاد خواهد شد.
وي بخشي از ظرفيت خالي صنايع را ناشي از مشكل بازاريابي و نقدينگي دانست و افزود: علاوه بر تجارت الكترونيكي حضور چهره به چهره تجار و بازرگانان در مجامع مختلف داخل و خارج از كشور مي تواند مقوله بازاريابي را تقويت كند كه ايجاد نمايشگاه مي تواند مفيد باشد.