تيم بانوان ذوب آهن اصفهان قهرمان رقابتهاي شمشيربازي باشگاههاي كشور شد
خبرگزاري تخصصي معدن- نخستين دوره رقابتهاي شمشيربازي با شگاههاي برتر كشور در بخش بانوان شب گذشته با قهرماني تيم ذوب آهن اصفهان و نايب قهرماني كيش اير تهران به پايان رسيد .
خبرگزاري تخصصي معدن- نخستين دوره رقابتهاي شمشيربازي با شگاههاي برتر كشور در بخش بانوان شب گذشته با قهرماني تيم ذوب آهن اصفهان و نايب قهرماني كيش اير تهران به پايان رسيد .
به گزارش معدن نيوز ، در اين دوره از رقابتها كه با حضور هشت تيم ذوب آهن اصفهان ، كيش اير ، جام جم يزد ، صنايع و معادن همدان ، البدر هرمزگان ، حمل و نقل و پايانه اروميه ، آذر آب تبريز و خانه شمشيربازي گيلان طي شش هفته برگزار شد در مجموع سه اسلحه تيم ذوب آهن اصفهان با كسب 120امتياز مقام نخست اين دوره از رقابتها را از آن خود كرد .
همچنين تيم كيش ايرتهران با 112امتياز دوم شد و تيم جام جم يزد با كسب 106امتياز به مقام سوم دست يافت .
نتايج هفته پاياني اين مسابقات كه در سالن شهيد كلاهدوز مجموعه ورزشي شهيد شيرودي تهران برگزار شد به تفكيك سه اسلحه به اين شرح است :
در رقابت اسلحه سابر تيم ذوب آهن اصفهان با 42امتياز اول ؟ كيش ايرتهران با 38امتياز دوم و جام جم يزد با 34امتياز مقام سوم را كسب كردند.
تيمهاي برتر اول تا سوم در مسابقات اسلحه اپه به ترتيب ذوب آهن اصفهان با 42امتياز ؟كيش اير تهران با 36امتياز و جام جم يزد با 32امتياز هستند.
در رقابتهاي اسلحه فلوره تيمهاي جام جم يزد با 40امتياز ؟ كيش اير تهران با 38امتياز و ذوب آهن اصفهان با 36امتياز به ترتيب اول تا سوم شدند.
لازم به ذكر است تيم كيش اير تهران به عنوان يكي از مدعيان كسب مقام نخست به عنوان رقيب جدي ذوب آهن اصفهان در اين رقابتها حضور يافت و تيم البدر هرمزگان رقابتهاي فشردهاي را براي تصاحب جايگاه سوم سابر با تيم جام جم يزد داشت كه در هفته پاياني نتوانست آن را حفظ كند .