تيم بانوان ذوب آهن اصفهان قهرمان رقابت‌هاي شمشيربازي باشگاه‌هاي كشور شد

تيم بانوان ذوب آهن اصفهان قهرمان رقابت‌هاي شمشيربازي باشگاه‌هاي كشور شد

خبرگزاري تخصصي معدن- نخستين دوره رقابت‌هاي شمشيربازي با شگاه‌هاي برتر كشور در بخش بانوان شب گذشته با قهرماني تيم ذوب آهن اصفهان و نايب قهرماني كيش اير تهران به پايان رسيد .

خبرگزاري تخصصي معدن-  نخستين دوره رقابت‌هاي شمشيربازي با شگاه‌هاي برتر كشور در بخش بانوان شب گذشته با قهرماني تيم ذوب آهن اصفهان و نايب قهرماني كيش اير تهران به پايان رسيد .
به گزارش معدن نيوز  ، در اين دوره از رقابت‌ها كه با حضور هشت تيم ذوب آهن اصفهان ، كيش اير ، جام جم يزد ، صنايع و معادن همدان ، البدر هرمزگان ، حمل و نقل و پايانه اروميه ، آذر آب تبريز و خانه شمشيربازي گيلان طي شش هفته برگزار شد در مجموع سه اسلحه تيم ذوب آهن اصفهان با كسب 120‬امتياز مقام نخست اين دوره از رقابت‌ها را از آن خود كرد .
همچنين تيم كيش ايرتهران با 112‬امتياز دوم شد و تيم جام جم يزد با كسب 106‬امتياز به مقام سوم دست يافت .
نتايج هفته پاياني اين مسابقات كه در سالن شهيد كلاهدوز مجموعه ورزشي شهيد شيرودي تهران برگزار شد به تفكيك سه اسلحه به اين شرح است :
در رقابت اسلحه سابر تيم ذوب آهن اصفهان با 42‬امتياز اول ؟ كيش ايرتهران با 38‬امتياز دوم و جام جم يزد با 34‬امتياز مقام سوم را كسب كردند.
تيم‌هاي برتر اول تا سوم در مسابقات اسلحه اپه به ترتيب ذوب آهن اصفهان با 42‬امتياز ؟كيش اير تهران با 36‬امتياز و جام جم يزد با 32‬امتياز هستند.
در رقابت‌هاي اسلحه فلوره تيم‌هاي جام جم يزد با 40‬امتياز ؟ كيش اير تهران با 38‬امتياز و ذوب آهن اصفهان با 36‬امتياز به ترتيب اول تا سوم شدند.
لازم به ذكر است تيم كيش اير تهران به عنوان يكي از مدعيان كسب مقام نخست به عنوان رقيب جدي ذوب آهن اصفهان در اين رقابت‌ها حضور يافت و تيم البدر هرمزگان رقابت‌هاي فشرده‌اي را براي تصاحب جايگاه سوم سابر با تيم جام جم يزد داشت كه در هفته پاياني نتوانست آن را حفظ كند .