مدير عامل امداد خودرو سايپا:

تيبا با کارت نارنجي 5 ستاره وارد بازار مي شود

تيبا با کارت نارنجي 5 ستاره وارد بازار مي شود

خبرگزاري تخصصي معدن- مدير عامل امداد خودرو سايپا اعلام کرد: خودروهاي تيبا با کارت نارنجي 5 ستاره امداد خودرو سايپاتحويل مشتريان مي شود. وي خدمات اين کارت را تشريح کرد.

خبرگزاري تخصصي معدن- مدير عامل امداد خودرو سايپا اعلام کرد: خودروهاي تيبا با کارت نارنجي 5 ستاره امداد خودرو سايپاتحويل مشتريان مي شود. وي خدمات اين کارت را تشريح کرد.   
به گزارش معدن نيوز مهندس احمد کرفي در جمع مديران نمايندگي استان هاي خوزستان، لرستان، ايلام و مرکزي گفت: خدمات کارت هاي نارنجي 5 ستاره ” تيبا “عبارت است از: عضويت در خدمات شبانه روزي ويژه، رفع عيب در محل و حمل رايگان به دفعات طبق درخواست مشتري، استفاده از خدمات طرح هاي هواي پاک و قبل از سفر، خدمات ادواري رايگان، بهره مندي از خدمات مکمل ( لنت جلو و عقب، روغن موتور، دو حلقه لاستيک، کيت کلاچ و … يک بار در سال و استفاده از خدمات در محل مشتري.
وي گفت: اين کارت بنا به دستور مدير عامل گروه خودرو سازي سايپا براي خودرو تيبا تعريف شده و به صورت رايگان به خريداران اين خودرو اهداء خواهد شد.
مهندس کرفي خاطر نشان کرد: با ساماندهي کسب و کارهاي جديد در سايپا يدک برنامه ريزي وسياست گذاري اين خدمات به شرکت امداد خودرو سايپا واگذار شده است و خوشبختانه فعاليت هاي جديد به خوبي در حال انجام ميباشد.
وي گفت: در حال حاضر شرکت امداد خودرو سايپا به حدود 800 هزار خودرو که دوره گارانتي هستند خدمات مي دهد و برنامه ريزي براي جذب 3 ميليون خودرو گروه سايپا که زير 10 سال عمر دارند انجام گرفته است.
مدير عامل امداد خودرو سايپا تصريح کرد: بر اساس آمارهاي رسمي 54 درصد سود خودروسازان بزرگ جهان در حوزه خدمات پس از فروش است و 46 درصد سود به بخش توليد اختصاص دارد.
وي اظهار داشت: با توجه به کسب و کارهاي جديد که بنا به درخواست مشتريان تعريف شده و رضايت آنان را بدنبال خواهد داشت اميدواريم روند کسب سود از توليد به بخش خدمات تغيير جهت دهد.
مهندس کرفي با تاکيد بر اين مطلب که کسب و کارهاي جديد تماماً توسط شبکه نمايندگي سايپا اجراء مي شود گفت: کسب و کارهاي جديد مي تواند وضعيت شبکه خدمات پس از فروش سايپا را متحول کرده تا آنان با ارائه خدمات مطلوب سودآوري لازم را نيز به دست آورند. وي با اشاره به اين نکته که تحولات مثبتي در شبکه خدمات پس از فروش سايپا ايجاد شده گفت: کيفيت خدمات نه تنها باعث امنيت کسب و کار شبکه نمايندگي خواهد شد بلکه منجر به افزايش سهم بازار گروه سايپا خواهد شد.
مدير عامل امداد خودرو سايپا تاکيد کرد: گروه سايپا شبکه خدمات پس از فروش را شريک تجاري خود مي داند و در تعاملات بين ما و نمايندگي ها سياست برد، برد حاکم است.