معاون سازمان توسعه تجارت خواستار شد ؛
توجه بيشتر صاحبان صنايع و بنگاه ها به برند سازي
خبرگزاري تخصصي معدن- با بررسي هاي انجام شده توسط دبيرخانه كميسيون برند مشخص شد كه اهميت برند درميان برخي صاحبان صنايع و بنگاه ها مغفول مانده و بسياري ثبت لوگو را به معناي برند داشتن تلقي مي كنند.
خبرگزاري تخصصي معدن- با بررسي هاي انجام شده توسط دبيرخانه كميسيون برند مشخص شد كه اهميت برند درميان برخي صاحبان صنايع و بنگاه ها مغفول مانده و بسياري ثبت لوگو را به معناي برند داشتن تلقي مي كنند.
به گزارش معدن نيوز ؛ “كيومرث فتح اله كرمانشاهي” در توضيح مطلب خود گفت: برند مفهومي پيچيده است كه نيازمند اجراي يك استراتژي مدون و فعاليت مستمر مي باشد.
كرمانشاهي با اشاره به برگزاري هفتمين نشست كميسيون تجاري برند اظهار داشت: استراتژي كميسيون برند بر آن است تا از طريق برگزاري دوره هاي آموزشي، سمينارها و پيگيري موضوع ارزيابي برند بنگاهي و رتبه بندي بنگاه ها، اهميت و كاركردهاي برند را تا حد امكان براي مديران بخش خصوصي و دولتي روشن كند و در ادامه راه با توجه به اصل 44 قانون اساسي ،برند سازي بنگاهي ازطريق شركت هاي مشاور برندينگ وبا نظارت كميسيون برند صورت گيرد.
وي همچنين از تشكيل كميته علمي برند خبرداد و گفت:اين كميته با هدف انعكاس ديدگاه هاي علمي در تصميمات كميسيون برند و با حضور استادان برجسته مشهور اين حوزه تشكيل شده است.
كرمانشاهي با اشاره به يكي از مصوبات كميسيون تخصصي نام تجاري گفت : دراين جلسه موضوع صدور مجوز ششمين كنفرانس بين الملي برند مورد بررسي قرار گرفت كه با برنامه اوليه موافقت گرديد.
معاون كمك هاي تجاري سازمان توسعه تجارت تصريح كرد: دو شركت رهيافت و اينوويت به طورمستقل و جداگانه خواهان برگزاري ششمين كنفرانس برند بودند اما در كميسيون برنامه رهيافت مورد بررسي قرار گرفت.
كرمانشاهي افزود: يكي از اقدامات يك سال گذشته، جلوگيري از برگزاري همايش ها و كنفرانس هاي غيرعلمي مرتبط با موضوع برند بوده است كه اين گونه برنامه ها در سال هاي گذشته باعث اغتشاش و فساد در فضاي كسب و كار و سردرگمي درميان مديران بنگاه ها شده بود.