هيچ سوالي در وزارت صنايع و معادن بي پاسخ نمي ماند ؛

تقويت ارتباط صنعتگران و معدنكاران و مديران از طريق سامانه 09612

تقويت ارتباط صنعتگران و معدنكاران و مديران از طريق سامانه 09612

خبرگزاري تخصصي معدن- مدير مركز ارتباط و مشاوره در وزارت صنايع و معادن از راه اندازي اين مركز در راستاي طرح تكريم ارباب رجوع و ايجاد پل ارتباطي بيشتر بين صنعت و صنعتگران خبرداد.

خبرگزاري تخصصي معدن- مدير مركز ارتباط و مشاوره در وزارت صنايع و معادن از راه اندازي اين مركز در راستاي طرح تكريم ارباب رجوع و ايجاد پل ارتباطي بيشتر بين صنعت و صنعتگران خبرداد.
به گزارش معدن نيوز ؛ “عبدالله قاسمي” با بيان اين مطلب افزود:اين مركز كه به عنوان يكي از مراكز پاسخگويي الكترونيكي به شمار مي آيد مي تواند از طريق تعامل اطلاعاتي با متقاضيان و ارائه خدمات مشاوره اي،‌ در راستاي تغيير و ارتقاء بازده آنها گامهاي موثري را بردارد.
وي در ادامه با اشاره به هدف گذاريهاي در نظر گرفته شده براي ايجاد اين مركز تصريح كرد: ارائه راهنمايي و مشاوره از طريق دسترسي آسان به مديران، ‌ارائه اطلاعات در خصوص قوانين و مقررات و دستورالعملهاي تخصصي و خدماتي،‌ تعامل و تسهيل در انتقال مشكلات، سياست گذاري براي كاهش عوامل بروز نارضايتي از طريق مستندسازي و طبقه بندي و اولويت بندي موارد دريافتي،‌ توسعه و بهبود استانداردهاي ارائه خدمات و اطلاع رساني هوشمند و سريع به مخاطبان از جمله اهداف تبيين شده در اين خصوص مي باشند.
«قاسمي» همچنين با اشاره به نوع خدماتي كه اين مركز در اختيار متقاضيان قرار مي دهد افزود: دستيابي به سيستم پيام مركز ارتباط و مشاوره و امكان ثبت و پيگيري و پاسخگويي آنلاين به مسائل و موضوعات آنها،‌ پاسخگويي مديران ظرف حداكثر 48 ساعت پس از ثبت و ارسال پيام،‌ ارتباط با ستاد تسهيل و ستاد تحول در راستاي اجراي قانون هدفمندسازي يارانه ها و به دنبال آن پيگيري مديران و ارسال مواد مطروحه از طريق تلفن يا پست الكترونيك همچنين پيگيري واريز هزينه برق و گاز و حاملهاي انرژي، از جمله خدماتي است كه متقاضيان مي توانند از آن برخوردار شوند.
وي خاطرنشان كرد: از ابتداي راه اندازي اين سامانه تاكنون به طور ميانگين روزانه 600 تماس تلفني و همچنين 250 پيام تلفني دريافت مي شود.
مسئول مركز ارتباط و مشاوره وزارت صنايع و معادن با اشاره به برنامه هاي در دست اقدام براي توسعه بيشتر اين مركز اظهار كرد: طراحي و راه اندازي وب سايت سامانه ارتباط و مشاوره،‌ جهت بهبود و ارتقاي سيستم پاسخگويي،‌ توسعه زيرساخت ارتباطي و تجهيزات سخت افزاري فناوري اطلاعات و ارتباطات،‌ هوشمند سازي و ارتقاي دانش و آگاهي هاي مورد نياز بخش صنعت ومعدن كشور از اقدامات در حال پيگيري است.
براساس اين گزارش: علاقمندان مي توانند براي استفاده از اين نوع خدمات با شماره 09612 تماس بگيرند و ضمن استفاده از سيستم پيام رساني تلفني،‌ از خدمات مشاوره اي اين مركز نيز بهره مند شوند.