پوستين دوز خبر داد:

تشکيل ستاد جهاد اقتصادي و مديريت هزينه ها در گروه خودروسازي سايپا

تشکيل ستاد جهاد اقتصادي و مديريت هزينه ها در گروه خودروسازي سايپا

خبرگزاري تخصصي معدن- مدير عامل گروه خودروسازي سايپا از تشکيل ستاد جهاد اقتصادي و مديريت هزينه ها در سايپا خبر داد و گفت: توجه به منافع سازماني راز موفقيت بنگاه هاي صنعتي است و ما با ايجاد روحيه جهادي در سازمان تلاش مي کنيم اين امر را سرلوحه خود قرار دهيم.

خبرگزاري تخصصي معدن- مدير عامل گروه خودروسازي سايپا از تشکيل ستاد جهاد اقتصادي و مديريت هزينه ها در سايپا خبر داد و گفت: توجه به منافع سازماني راز موفقيت بنگاه هاي صنعتي است و ما با ايجاد روحيه جهادي در سازمان تلاش مي کنيم اين امر را سرلوحه خود قرار دهيم.
به گزارش معدن نيوز ؛ مهندس نعمت الله پوستين دوز مدير عامل گروه خودروسازي سايپا در اولين نشست مديران گروه در سال جديد اظهار داشت: با توجه به نام گذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال جهاد اقتصادي، گروه خودروسازي سايپا به عنوان يک بنگاه صنعتي قصد دارد با تلفيق مفاهيم جهاد و اقتصاد خود را براي برنامه پرواز 95 آماده سازد.
وي افزود: با ايجاد انديشه هاي اميدبخش بايد تلاش کنيم پيشرفت و ارتقاي سازماني را در قالب فعاليت هاي جهادي متبلور سازيم.
وي گفت: سال گذشته حرکتي را در راستاي تجميع سياست ها و فعاليت هاي فروش و خدمات پس از فروش آغاز کرديم و امسال تلاش مي کنيم اين راه را به صورتي گسترده تر ادامه دهيم.
پوستين دوز تاکيد کرد: در ايام نوروز شاهد بوديم که ميزان تماس مشتريان با شرکت امداد خودرو کاهش يافته و اين خود نشان دهنده افزايش کيفيت محصولات توليدي گروه خودروسازي سايپاست.
مدير عامل گروه خودروسازي سايپا اظهار داشت: امسال بايد حوزه تحقيق و توسعه و طراحي مهندسي که با جهاد اقتصادي همراه شده را هم در زمينه تکنولوژي توليد و کارخانه سازي و هم محصولات جديد با هدف افزايش توان رقابت پذيري سايپا در داخل و خارج از کشور با قدرت به پيش ببريم.
وي بيان کرد: در حوزه سرمايه انساني راه اندازي مدرسه توانمندسازي انساني با هدف کشف و پرورش توانمندي هاي کارکنان گروه و تاسيس باشگاه انديشمندان سايپا در کنار گروه هاي خلاق و نوآور با هدف شناسايي ايده هاي جديد و عملياتي کردن آن ها در دستور کار قرار دارد.
وي افزود: فرايند نظام طراحي و تکوين محصول به عنوان يک زير ساخت مهندسي که در خودروسازان مطرح جهان به اجرا درآمده از ديگر برنامه هاي گروه خودروسازي سايپا در سال جديد است که باعث ايجاد تغيير و تحول اساسي در کل زنجيره ارزش مي شود.
پوستين دوز اظهار داشت: بايد نگاهمان را با نگاه مديريت هزينه ها پيش ببريم و براي ارزش افزوده هدف گذاري کنيم.
مدير عامل گروه خودروسازي سايپا در خاتمه تصريح کرد: مديران ارشد گروه خودروسازي سايپا بايد با حرکت از سوي فعاليت هاي مديريتي به سوي رهبري سازمان، ايجاد روحيه مسئوليت پذيري و توانمندسازي خود را براي اجراي برنامه پنج ساله سوم گروه خودروسازي سايپا آماده کنند. 
بر اساس اين گزارش در ابتداي اين مراسم مهندس احمد کرفي مدير عامل شرکت امدادخودرو سايپا ضمن ارائه گزارشي از اقدامات اين شرکت در ارائه خدمات به مسافران نوروزي در ايام تعطيلات اظهار داشت: امسال براي اولين بار استفاده از کارت نارنجي که براي کل محصولات سبک گروه سايپا تعريف شده عملياتي شد.
وي افزود: با استفاده از 1300 پايگاه ثابت، سيار و کشيک، 46 هزار کيلومتر از بزرگراه ها و جاده هاي اصلي کشور تحت پوشش طرح امداد نوروزي سايپا قرار گرفت.
کرفي اعلام کرد: امسال و در تعطيلات نوروزي ميزان انتظار براي دريافت خدمات امداد خودرو در تهران به 33 دقيقه و در شهرستان ها به 37 دقيقه کاهش يافت و اين ميزان در سطح کشور به 36 دقيقه تنزل پيدا کرد که اين يک موفقيت براي شرکت امداد خودرو محسوب مي شود.
وي گفت: با برنامه ريزي هاي صورت گرفته از سوي مديريت ارشد گروه خودروسازي سايپا و جلسات متعدد با نمايندگي هاي کل کشور و اجرايي شدن رسمي کارت نارنجي اقدامات گسترده اي در آينده صورت خواهد گرفت.