تحول در ارائه خدمات پس از فروش ايران خودرو در سال 90

خبرگزاري تخصصي معدن- مدير عامل ايساکو خبر ار تحول در ارائه خدمات پس از فروش ايران خودرو در سال 90 جهت کسب با لاترين رضايت مشتريان داد .
خبرگزاري تخصصي معدن- مدير عامل ايساکو خبر ار تحول در ارائه خدمات پس از فروش ايران خودرو در سال 90 جهت کسب با لاترين رضايت مشتريان داد .
به گزارش معدن نيوز ؛ دکتر ظهيري مدير عامل خدمات پس از فروش ايران خودرو درمراسم عمليات اجرايي احداث سالن پشتيباني توليد در شرکت همگام خودرو با بيان اين مطلب گفت : ايران خودرويي ها درسال 90 ، عزم خود را جهت جهاد نوآوري در خدمات پس از فروش جزم کرده اند و دراين زمينه تمهيدات لازم را انديشيده اند .
وي افزود : همگام خودرو با توجه به مديريت شش تعميرگاه مرکزي و نيروهاي متعهد، پتانسيل خوبي جهت انجام تحولات نوين در حوزه خدمات پس از فروش را دارد و بايد دراين زمينه نقش آفريني کند .
دکتر ظهيري افزود: شرکت همگام خودرو مي بايست به گونه اي حرکت نمايند که راهبر عملياتي برنامه هاي شرکت ايساکو در حوزه خدمات پس از فروش باشد و انتظار مي رود به عنوان الگوي نوآوري در کل کشور مطرح گردد.
در ادامه منصور اورکي مديرعامل همگام خودرو گفت : کارکنان شرکت همگام خودرو حداکثر تلاش خود را جهت پياده سازي برنامه ها و راهبردهاي مديريت ارشد گروه جهت جلب رضايت مشتريان از خدمات پس از فروش ايران خودروبکار خواهند بست .