مهندس با بايي خبرداد :
تحقق برنامه هاي شش ماهه اول سال 89 ايساکو

خبرگزاري تخصصي معدن- برنامههاي شش ماهه ايساكو در حوزههاي مختلف خدماتي و توسعهاي اعم از جذب نمايندگي، افزايش سطح دسترسي مشتريان و تامين و تدارك قطعات مورد نياز شبكه نمايندگيها محقق شد.
خبرگزاري تخصصي معدن- برنامههاي شش ماهه ايساكو در حوزههاي مختلف خدماتي و توسعهاي اعم از جذب نمايندگي، افزايش سطح دسترسي مشتريان و تامين و تدارك قطعات مورد نياز شبكه نمايندگيها محقق شد.
به گزارش معدن نيوز محمدرضا بابائي مديرعامل شركت خدمات پس از فروش ايران خودرو(ايساكو)، با اشاره به اين مطلب افزود: مسلما تحول کيفي در يک زنجيره تعريف ميشود، بنابراين ميبايستي در شبکه توليد از ساخت قطعه گرفته تا توليد و مونتاژ قطعات در خط توليد اين بستر فراهم شود.
وي افزود: بسترسازي براي اين زنجيره با حساسيت خاص مديريت ارشد گروه صنعتي ايران خودرو و تلاش تيم ايساكو در حال اجراست و مجموعه ايرانخودرو در كنار افزايش كيفيت خودروهاي توليدي به تأمين و تدارك قطعات مورد نياز خدمات پس از فروش نيز توجه خاص دارد.
وي اظهار كرد: مسلما تنظيم يک شبکه با اولويت مشتري مداري در کنار ارائه خدمات مناسب و خودرويي با کيفيت به ايجاد حس وفاداري در مشتريان منجر مي شود که رکن اصلي فروش و خدمات پس از فروش است. ولي بايد دانست كه تحولات در يک دوره کوتاه مدت رخ نميدهد و بهبود مستمر يک شبکه در گذر زمان نمود عيني خود را نشان خواهد داد.
وي خاطرنشان كرد: ايساکو در تلاش است که با توجه به محدوديتهايي نيز که برخي خودروسازان خارجي، با کمک زنجيره کيفي قبل از توليد به گونهاي به ارائه خدمات بپردازد که انگيزه خريد خودرو براي مشتريان محصولات ايران خودرو افزايش چشمگيري داشته باشد.
وي افزود: در اين راستا با کمک شبکه نمايندگي هاي گسترده خود به عنوان بازوان اصلي شرکت در برنامه اجراي نظام بهبود شبکه و افزايش دوره هاي آموزشي و انعطاف لازم در راستاي تامين لازم شبکه با نظارت جدي خود برنامه بهبود کيفي و سريع در نظام خدمات پس از فروش را دنبال خواهيم کرد.
مديرعامل ايساكو يادآور شد: انتظارات از شبكه خدمات پس از فروش در دو بخش برنامهريزي و اجرا ميشود؛ ابتدا بخش مديريت، توسعه و هدايت يك شبكه خدماتي به جهت ارائه خدمات در زمان و مكان مورد نياز مشتريان و ديگري ارائه و توزيع قطعات يدكي خودرو اعم از مصرفي و تعميراتي جهت مشتريان و شركت ايساكو كه عهدهدار خدمات پس از فروش خودروهاي سواري توليدي شركت ايرانخودرو است.
بابائي با اشاره به اقدامات انجام شده در راستاي تحقق برنامه شش ماهه شركت تاكيد كرد: جذب نمايندگان جديد بر اساس برنامه وزارت صنايع و شواريعالي سياستگذاري خودروطي برنامه ششماهه اول سال 1389 ايساكو تحقق 100 درصدي داشته است. همچنين در بخش توزيع قطعات يدكي با توجه به شاخص تامين درخواست مشتريان ايساكو، سطح دسترسي مشتريان محصولات ايران خودرو به قطعات يدكي به 85 درصد رسيده كه شاخص خوبي در اين بخش است.
وي در پايان تاكيد كرد: توزيع قطعات يدكي استاندارد و تامين قطعات خاص توليدي داخلي و خارجي نيز در ششماهه اول امسال توسط ايساكو به گونهاي بوده كه افزايش 11درصدي سهم بازار را براي ايساكو به ارمغان آورده است.