مدير عامل سايپا يدک عنوان کرد:

به نياز و خواست مشتري به صورت ويژه توجه داريم

به نياز و خواست مشتري به صورت ويژه توجه داريم

خبرگزاري تخصصي معدن- با بهره گيري از تکنولوژي هاي نوين، تجهيز امکانات شبکه نمايندگيها، آموزش و تربيت نيروي انساني متخصص و همچنين با تغيير در ساختار و رويه ها خدمات بهتري را به مشتري عرضه مي کنيم.

خبرگزاري تخصصي معدن- با بهره گيري از تکنولوژي هاي نوين، تجهيز امکانات شبکه نمايندگيها، آموزش و تربيت نيروي انساني متخصص و همچنين با تغيير در ساختار و رويه ها خدمات بهتري را به مشتري عرضه مي کنيم.
به گزارش معدن نيوز ؛ مهندس حسن عموزاده  با بيان اين مطلب که بيست و چهارمين گفت وگوي مستقيم با مشتريان با شيوه اي کاملا متفاوت در يزد انجام شده است عنوان کرد: ايده برگزاري گفت و گو با مشتريان براي اولين بار درعرصه صنعت خودرو از طرف گروه سايپا مطرح شد که در بيست و چهارمين دوره  آن با تغيير رويه، مدير عامل گروه سايپا به همراه مديران ارشد اين گروه بصورت سرزده و بدون اطلاع قبلي در نمايندگي ها حضور پيدا کردند تا از نزديک و به بصورت مستقيم علاوه بر نظارت بر کار نمايندگيها به پاي صحبت مشتري بنشينند.
مدير عامل شرکت سايپا يدک درادامه اظهار داشت: در گذشته دغدغه اصلي ما مشکل سخت افزاري در عرصه خدمات پس از فروش بود، اما امروزه با توجه به ارتقاء سطح خواسته مشتري، ما نيز با گسترش و تقويت بخش نرم افزاري در عرصه فروش محصول و خدمات پس از فروش سعي داريم که به نياز و خواسته هاي مشتري به شکل ويژه اي توجه داشته  باشيم .
مهندس عموزاده با اشاره به هم افزايي در حوزه فروش و خدمات پس از فروش  گروه سايپا عنوان کرد: ما با توجه به سرعت افزايش نياز مشتري در صدد هم افزايي در حوزه فروش و خدمات پس از فروش هستيم که دراين راستا علاوه بر بکار گيري روش هاي نوين در فروش محصول، در حوزه خدمات پس از فروش نيز با بهره گيري از تکنولوژي هاي نوين، تجهيز امکانات شبکه نمايندگيها، آموزش وتربيت نيروي انساني متخصص و همچنين با تغيير در ساختار و رويه ها  برآنيم تا خدمات بهتري را به مشتري عرضه کنيم.
عموزاده همچنين افزود: اعتقاد داريم که عليرغم همه اين خدمات با توجه به نياز امروز مشتري بايد همواره در حال باز نگري و نوگرايي باشيم جهت ارائه خدمات بهتر به مشتري باشيم.
مديرعامل شرکت سايپا يدک با اشاره  به بکار گيري شيوه هاي جديد تبليغاتي در عرصه خدمات امدادي گفت: با تغيير سطح توقعات مشتري، ما نيز در استراتژي هاي اطلاع رساني خود بايد دست به نو آوري بزنيم و همگام با خدمات متنوع گروه سايپا با استفاده از روش هاي جديد تبليغاتي اين خدمات را به مشتري معرفي نماييم.
عموزاده گفت: ما امروز در فکر تنوع خدمت به مشتري هستيم چرا که توقعات جديد  مشتري رفتارهاي جديدي را درحوزه هاي خدمات  طلب مي کند و خوشبختانه زمينه هاي آن در گروه سايپا انجام شده است که کارت نارنجي سايپا شروعي براي تغيير رفتار در عرصه خدمات  براي  شرکت هاي گروه سايپا به شمار مي رود.
عموزاده با اشاره به اينکه در گفت و گوي مسقيم با مشتري مي توان از ايده ها  و نظرات آن استفاده کرد بيان داشت: در  گفت و گو ي رو دررو با مشتريان شاهد بوديم که مشتري انتظار دارد که از طريق شبکه خدمات پس از فروش آپشن هاي مورد نياز خود را تهيه نمايد که اين نشان دهنده اعتماد مشتري به شبکه خدمات رساني گروه سايپا به شمار مي رود و ما بنا داريم با توجه به اين نياز مشتري  از سال آينده خودرو را به همراه بسته هاي خدمتي به مشتري عرضه نماييم.
مدير عامل شرکت سايپا يدک در پايان با نزديک شدن به ايام نوروز عنوان کرد: با توجه به تعدد سفردر ايام نوروز ما با آمادگي کامل شبکه  نمايندگي هاي سايپا و همچنين استقرار کامل پست هاي امدادي در سراسر کشور و نظارت مامورين کنترل و نظارت امداد خودرو سايپا تمام توان خودمان را بکار خواهيم گرفت تا مسافرين نوروزي با استفاده از خدمات متنوعي که از طريق شبکه بزرگ خدمات پس از فروش در سراسر کشور در اختيار آنان قرار مي گيرد به مانند ساليان گذشته  سفرخوبي را با محصولات سايپا  درجاده ها تجربه کنند.