نماينده مجلس:

با وجود حجم بالاي عمليات خدمات پس از فروش ايران‌خودرو رشد خوبي دارد

با وجود حجم بالاي عمليات خدمات پس از فروش ايران‌خودرو رشد خوبي دارد

خبرگزاري تخصصي معدن- ايساكو در تمام شاخص‌هاي خدمات پس از فروش، روند مناسبي داشته و اين حاصل فعاليت‌هاي موثر، كارآمد، اثرگذار و اعتماد متقابل نمايندگي‌ها و مديريت اين شركت است.

خبرگزاري تخصصي معدن- ايساكو در تمام شاخص‌هاي خدمات پس از فروش، روند مناسبي داشته و اين حاصل فعاليت‌هاي موثر، كارآمد، اثرگذار و اعتماد متقابل نمايندگي‌ها و مديريت اين شركت است.
به گزارش معدن نيوز علي‌اصغر يوسف‌نژاد نماينده مردم ساري و عضو كميسيون تلفيق و سخنگوي كميسيون صنايع و معاون مجلس شوراي اسلامي ، ساماندهي مشتريان، نمايندگي‌ها و تامين كنندگان را كاري دشوار واقدامات انجام شده توسط مهندس نجم‌الدين در مدت تصدي مدير عاملي ايران‌‌خودرو را موثر و مفيد ارزبابي کرد.
وي که از شرکت ايساکو ديدن مي کرد، افزود: جنبه عملياتي و ميداني كار نجم الدين و سعي در حذف هزينه‌‌هاي اضافي و حاشيه‌اي سربار، باعث شده در اين مدت كم ايران‌خودرو بتواند در شاخص‌هاي مالي و كيفيت خودرو رشد والايي داشته باشد.
يوسف‌نژاد روند صنعت خودروسازي  را رو به رشد دانست و گفت: هر چند با شرايط متعالي فاصله داريم، ولي در كنار اقدامات خوبي كه در صنعت قطعه‌سازي، توليد، كيفيت و خدمات پس از فروش انجام شده، بايد توجه كرد كه توان خودروسازي در كشور كه تابع سياست‌هاي اصلي دولت است، به خوبي هدايت شده است.
اين نماينده مجلس يادآور شد که توان مديريتي و دانش فني صنعت خودرو در نزد برخي مسوولان ناشناخته است و اين ظرفيت‌ها بايد از راه برگزاري سمينار، همايش و جلسات انتقال اطلاعات، بيشتر به نمايندگان مجلس و مسوولين نظام معرفي شود.
وي در پايان  با تاکيد بر اهميت شاخص‌هايي چون قيمت، كيفيت، مصرف سوخت و ميزان آلايندگي و از همه مهمتر خدمات پس از فروش، گفت: هرچند نقدهايي در مورد ميزان مراجعه به شبکه مطرح است، اما در تمام اين موارد، سير صعودي حاصل شده است.