بالاترين ميزان رضايت مشتريان از خدمات امداد نوروزي ايران خودرو

خبرگزاري تخصصي معدن- بر اساس نظر سنجي انجام شده ميزان رضايت مشتريان از خدمات امداد نوروزي 90 ايران خودرو تا کنون به بيش از 82 درصد رسيده است .
خبرگزاري تخصصي معدن- بر اساس نظر سنجي انجام شده ميزان رضايت مشتريان از خدمات امداد نوروزي 90 ايران خودرو تا کنون به بيش از 82 درصد رسيده است .
به گزارش معدن نيوز ؛ علي نمکين قائم مقام خدمات پس از فروش ايران خودرو ( ايساکو ) با بيان اين مطلب گفت : بنا بر تاکيد مديريت ارشد گروه صنعتي ايران خودرو ، رضايت مندي مشتريان و امداد خواهان از اولويت هاي اصلي درارائه خدمات به مسافران نوروزي است و تمام ساز و کارهاي دستيابي به بالاترين ميزان رضايتمندي مشتريان از خدمات امدادنوروزي فراهم است .
وي افزود : درطول برگزاري طرح امداد نوروزي 90 ، روزانه از ميزان رضايت مشتريان از خدمات امداد نوروزي ايران خودرو سنجش مي شود .
نمکين تصريح کرد : امسال براساس راهبردهاي امداد خودرو ايران درحوزه سنجش نظرات مشتريان ، تمامي خدمات ارائه شده به مشتريان حداکثر ظرف دوروز به صورت تلفني از سوي همکاران ستادي با مشتريان چک و انتقادات و پيشنهادات پس از بررسي براي بهبود روند خدمات به ناوگان و امدادگران ابلاغ شده است .
قائم مقام ايساکو خاطر نشان ساخت : از نحوه خدمات ، عملکرد امداد گران ، زمان انتظار مشتري از خدمات امداد ، نحوه برخورد پرسنل مرکز پيام و امداد گران ، توان فني و تشخيص عيوب خودرو و…. از مشتريان خدمات امداد نوروزي سنجش مي شود .
وي اسقرار پايگاههاي ثابت و سيار ، مشارکت شبانه روزي 481 نمايندگي مجاز و 251 فروشگاه ايساکو ، نظارت محسوس و غير محسوس بر خدمات امدادي ، کاهش ميانگين انتظار مشتريان به خدمات امدادي از مهمترين عوامل موثر بر افزايش رضايت مندي مشتريان عنوان کرد و خاطر نشان ساخت : متوسط زمان انتظار مشتريان از خدمات امداد نوروزي ايران خودرو به حدود 30 دقيقه کاهش يافته است .