ايساکو برترين شرکت خدمات رسان خودروسازان در سال 89 شد

خبرگزاري تخصصي معدن- شركت خدمات پس از فروش ايرانخودرو(ايساكو)، توانست طي سال جاري در بين شرکت خودروساز داخلي ، عنوان برترين شركت ارائه دهنده خدمات پس از فروش راکسب کند .
خبرگزاري تخصصي معدن- شركت خدمات پس از فروش ايرانخودرو(ايساكو)، توانست طي سال جاري در بين شرکت خودروساز داخلي ، عنوان برترين شركت ارائه دهنده خدمات پس از فروش راکسب کند .
به گزارش معدن نيوز، هر ساله شرکت بازرسي کيفيت و استاندارد ايران به عنوان بازوي اجرايي وزارت صنايع و معادن وضعيت خدمات پس از فروش صنعت خودرو را در سه حوزه شبکه نمايندگي هاي مجاز خودرو، سيستم مديريت ارائه خدمات در شرکتهاي عرضه کننده و وضعيت رضايتمندي مشتريان تعميرگاههاي مجاز خودرو رامورد ارزيابي قرار مي دهد.
براساس ارزيابي شرکت بازرسي و کيفيت استاندارد ايران ، شرکت ايساکو تنها شرکت خدمات پس از فروش دربين خودرو سازان داخلي است که تتوانست با کسب امتياز38. 69رتبه اول را به خود اختصاص داد .
براساس ارزيابي مذکور بعداز ايساکو شرکت هاي سايپا يدک ، مزدا يدک و ايرتويا قرار دارد .
دراين گزارش آمده است ، ارزيابي خدمات پس از فروش صنعت خودرو در سال 89 ما حصل بيش از 204هزار نفر –ساعت مستمر کارشناسي است که بر اساس دستور العمل شرايط و ضوابط خدمات پس از فروش صورت گرفته است.در اين ارزيابي 12شرکت توليد کننده خودروسبک مورد بررسي قرار گرفتند.
همچنين تعداد 2333نمايندگي خدمات پس از فروش خودروسازان در 326 شهر در سراسر کشور توسط شرکت بازرسي کيفيت و استاندارد ايران مورد ارزيابي قرار گرفتند .
طي اين ارزيابي که در آن شاخصهاي مورد نظر شرکت بازرسي کيفيت و استاندارد ايران بسيار سخت گيرانهتر از دوره گذشته بود، شركت خدمات پس از فروش ايرانخودرو( ايساكو) توانست گام هاي خوبي را درجهت ارتقاي خدمات پس از فروش و جلب رضايت مشتريان بردارد .