ايساكو ، كسب مقام اولي رضايت مندي مشتريان را در نظر دارد

ايساكو ، كسب مقام اولي رضايت مندي مشتريان را در نظر دارد

خبرگزاري تخصصي معدن- شرکت ايساکو پس از دست يابي به مقام اولي شركت هاي خدمات پس از فروش خودرو پس از دو سال پياپي ، اين شرکت امسال قصددارد رتبه خود در كسب رضايت مشتري را ارتقا دهد.

خبرگزاري تخصصي معدن- شرکت ايساکو پس از دست يابي به مقام اولي شركت هاي خدمات پس از فروش خودرو پس از دو سال پياپي ، اين شرکت امسال قصددارد رتبه خود در كسب رضايت مشتري را ارتقا دهد.
به گزارش معدن نيوز ؛ اين شركت با توجه به برنامه‌هايي كه امسال براي اصلاح شبكه، تامين و توزيع مناسب قطعات يدكي، آموزش و توسعه ابزار مخصوص به روز براي نمايندگي‌ها در نظر دارد، قصد دارد تا رضايت حداكثري نسبي مشتريان را به خود جلب كرده و همچنان فاصله زياد خود با رقباي نزديك را با خود حفظ كند.
در اين رهگذر توجه بيش از گذشته به نمايندگي‌هاي برتر و حمايت‌هاي همه جانبه از آنها، ارتقاي كيفيت و سرعت ارايه خدمات از اهداف اصلي ايساكو در راستاي تبيين هدف جهاد نوآوري و تحول در خدمات پس از فروش محسوب مي‌شود.
براساس ارزيابي سال گذشته شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران  ، ايساکو تنها شركتي بودکه  توانست رتبه 2 از رتبه هاي چهارگانه را اخذ كند.
15 شركت در سال 1389 رتبه‌ي چهار را به دست آورد ند كه اين تعداد در سال 1388 برابر با 11 شركت بود.
رتبه‌بندي شركت‌هاي خدمات پس از فروش عرضه‌كنندگان خودروهاي سبك در كشور براساس ملاك‌هايي مانند كيفيت، سرعت، هزينه‌ي خدمات و نتيجه‌ي عملكرد انجام مي گيرد .