افزايش نمايندگي هاي پايلوت در شبکه خدمات پس از فروش ايران خودرو

افزايش نمايندگي هاي پايلوت در شبکه خدمات پس از فروش ايران خودرو

خبرگزاري تخصصي معدن- با توجه به افزايش و تنوع توليدات و به منظور کمک به مشتريان براي برنامه ريزي در جهت استفاده از محصولات و خدمات اين گروه صنعتي، شرکت خدمات پس از فروش ايران خودرو نمايندگي هاي پايلوت را در شبکه خدمات پس از فروش افزايش مي دهد.

خبرگزاري تخصصي معدن- با توجه به افزايش و تنوع توليدات و به منظور کمک به مشتريان براي برنامه ريزي در جهت استفاده از محصولات و خدمات اين گروه صنعتي، شرکت خدمات پس از فروش ايران خودرو نمايندگي هاي پايلوت را در شبکه خدمات پس از فروش افزايش مي دهد.
به گزارش معدن نيوز محمدرضا بابايي مديرعامل خدمات پس از فروش ايران‌خودرو  با بيان اين خبر، گفت: نمايندگي‌هاي پايلوت، نمايندگي‌هاي ويژه اي هستند که خدمات خاص ارايه مي دهند و ايساکو اين نمايندگي ها را به تجهيزات  پيشرفته مجهز کرده است.
وي از توزيع فراوان قطعات يدکي در شبکه خدمات پس از فروش ايران خودرو خبر داد و با اشاره به عملياتي شدن تمام برنامه هاي ايساکو در نيمه دوم سال، اظهار داشت: در نيمه دوم سال نيز، ارائه بهترين خدمات، با همه توان و پتانسيل و تجربه، هدف اصلي ايساکو است.
وي افزود: شبکه خدمات پس از فروش ايران خودرو از عناصر سودجو پاک شده و زنجيره تأمين قطعات از امنيت واقعي برخوردار است .
بابايي با اشاره به تأكيد مديريت ارشد گروه صنعتي ايران خودرو در مورد مقابله با قطعات تقلبي در بازار، اظهار داشت: اطلاع‌رساني گسترده به مشتريان داده شده تا بتوانند قطعات اصلي را از تقلبي بازشناسند و با تحريم استفاده از اين محصولات غير استاندارد، امنيت جاني و مالي خو و خانواده‌هايشان را فراهم سازند.
مدير عامل ايساکو دسترسي مشتريان به قطعات با کيفيت بالا و قيمت پايين را مورد تاکيد قرار داد و گفت:   زير ساخت‌هاي لازم براي كوتاه‌ كردن دست سودجويان از بازار قطعات فراهم شده و آينده روشن و مطمئني براي مشتريان وفادار خود پيش رو خواهيم داشت.