ارفع از محدودیت ۴۰ درصدی برق خبر داد

تحریریه معدن نیوز
ارفع از محدودیت ۴۰ درصدی برق خبر داد

شرکت آهن و فولاد ارفع در تازه‌ترین گزارش خود به سازمان بورس اعلام کرد که بر اساس ابلاغیه شرکت برق منطقه‌ای یزد، از ۱۹ اردیبهشت‌ماه با محدودیت ۴۰ درصدی در مصرف برق مواجه شده است.

به گزارش معدن‌نیوز، شرکت آهن و فولاد ارفع در تازه‌ترین گزارش خود به سازمان بورس، از تداوم چالش ناترازی انرژی برای صنایع کشور خبر داد.

طبق نامه رسمی ارسال‌شده به سازمان بورس، تابستان امسال نیز برای صنایع کشور، از جمله ارفع، با چالش‌های عملیاتی آغاز شده است.

بر اساس ابلاغیه شرکت برق منطقه‌ای یزد که از ۱۹ اردیبهشت‌ماه لازم‌الاجرا شده، کارخانه فولاد ارفع با محدودیت ۴۰ درصدی در مصرف برق مواجه است.

این اطلاعیه، بازتابی از شرایط صنایع بزرگ ایران در فصل گرم سال است؛ صنایعی که تابستان‌ها را نه با ظرفیت کامل، بلکه با مدیریت بحران سپری می‌کنند.

محدودیت ۴۰ درصدی برق فولاد ارفع