نجم الدين خبرداد:
ارتقاي 20 درصد نمايندگي هاي ايران خودرو به رتبه يك

خبرگزاري تخصصي معدن- مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو با اشاره به کسب رتبه اول خدمات پس از فروش ايران خودرو در بين خودرو سازان داخلي، اعلام كرد: درخدمات رساني به مشتريان بايد به سطح استاندارد هاي جهاني برسيم.
خبرگزاري تخصصي معدن- مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو با اشاره به کسب رتبه اول خدمات پس از فروش ايران خودرو در بين خودرو سازان داخلي، اعلام كرد: درخدمات رساني به مشتريان بايد به سطح استاندارد هاي جهاني برسيم.
به گزارش معدن نيوز ؛ مهندس جواد نجم الدين، مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت: به منظور پاسخ گويي به نياز مشتريان و ارائه خدمات مطلوب، تاپايان سال جاري 250 نمايندگي مجاز جديد خدمات پس از فروش به شبکه ايساکو مي پيوندد که اين ميزان از هدف هاي اعلام شده دربرنامه وزارت صنايع و معادن جلوتر است.
وي ادامه داد: طي شش ماه اول سال جاري 100 نمايندگي جديد به شبکه خدمات پس از فروش ايران خودرو اضافه شده است.
مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو از استقرار سيستم رديابي خدمات تا پايان سال جاري درسراسر شبکه خدمات پس از فروش ايران خودرو خبر داد و اظهارداشت: دراين سيستم اطلاعات مراجعه کننده به محض ورود به شبکه و همچنين شکايات مشتريان ثبت شده و قابل رديابي است و نقص احتمالي به سرعت مديريت و رفع مي شود.
مهندس نجم الدين تاکيد کرد: طبيعت خدمات پس از فروش مانند دانش آموزي است که نمره 16 گرفته ولي انتظار از آن 20 است و بايد گامهاي بلندتري در اين زمينه برداشته شود.
وي با اشاره به سياست هاي تشويقي و تنبهي خاطر نشان ساخت: نمايندگي هاي رتبه يک ايران خودرو با اعمال سياست هاي تشويقي درنظر گرفته شده امسال به 20 درصد و درسال 1390 به 30 درصد و در سال 91 به 40 درصد خواهد رسيد.
وي افزود: ايران خودرو كسب 75 درصد رضايت مشتريان از خدمات پس از فروش را هدف گذاري كرده است كه با برنامه هاي مدون قصد دارد در سال جاري به اين مهم دست يابد.
مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو تصريح کرد: تا پايان سال 1390 تعداد نمايندگي هاي مجاز خدمات پس از فروش ايران خودرو به يک هزارو 376 نمايندگي خواهد رسيد.