ارائه خدمات جديد سايپا يدک براي توسعه بازار
خبرگزاري تخصصي معدن- سايپا يدک براي پيشبرد اهداف خود، خدمات و محصولات جديد ايجاد مي کند .
خبرگزاري تخصصي معدن- سايپا يدک براي پيشبرد اهداف خود، خدمات و محصولات جديد ايجاد مي کند .
به گزارش معدن نيوز ، مديرعامل شركت سايپا يدك در همايش آموزشي مديران شركت سايپا يدك که باحضور اعضاي هيئت مديره ، معاونين و مديران اين شركت برگزار شد با اشاره به ايجاد تغيير رفتار در شركت سايپايدک در عرصه خدمات پس از فروش عنوان كرد: از اسفند سال پيش در همايشي که با حضور پوستين دوز مدير عامل گروه و مديران نمايندگي هاي مجاز برگزار گرديد مقررشد با تشکيل انجمن هاي صنفي و تفويض اختيار بيشتر فعاليتها و مسئوليتها به نمايندگي ها در ارائه خدمات به مشتريان فعال تر و پوياتر عمل نماييم و از اين پس شركت سايپايدک و فروش سايپا حلقه ارتباطي ساير شركتهاي گروه با نمايندگي ها باشند.
عموزاده همچنين عنوان كرد: اگر خدمات پس از فروش را به دو بخش خدمات داخل نمايندگي و خارج از نمايندگي تقسيم كنيم ، حوزه خدمات پس از فروش در داخل نمايندگي به عهده سايپايدک بوده و حوزه خدمات پس از فروش درخارج از نمايندگي به عهده امداد خودروسايپا مي باشد و باتوجه به اينکه در اين حوزه فعاليت هاي جديدي در دست اقدام است و امداد خودرو به عنوان بازوي اجرايي آن به حساب مي آيد ، مي بايست تغييرات اساسي در اين سازمان به اجراء در آيد.
وي با اشاره به تامين سود سهامداران سايپا در فضاي کسب وکار جديد عنوان كرد: چاره اي جز ايجاد و خلق خدمات جديد و محصولات جديد نداريم و بايد با خلق ارزشهاي جديد که بستر آن در حوزه خدمات داخل نمايندگي ها و همچنين درحوزه خارج ازنمايندگي ها وجود دارد در پيشبرد اهداف بكوشيم .