مدير بازاريابي و فروش سايپا خبر داد :
ادغام فروش محصولات سبک گروه خودروسازي سايپا

خبرگزاري تخصصي معدن- مدير بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا ازتمرکز فروش خودروهاي سبک توليدي گروه خودروسازي سايپا خبر داد و گفت: در راستاي افزايش رضايت مشتريان، فروش محصولات سبک گروه خودروسازي سايپا يکپارچه مي شود.
خبرگزاري تخصصي معدن- مدير بازاريابي و فروش گروه خودروسازي سايپا ازتمرکز فروش خودروهاي سبک توليدي گروه خودروسازي سايپا خبر داد و گفت: در راستاي افزايش رضايت مشتريان، فروش محصولات سبک گروه خودروسازي سايپا يکپارچه مي شود.
به گزارش معدن نيوز ؛ فرامرز طاهري مدير بازاريابي و فروش سايپا اعلام کرد: در راستاي اهداف و استراتژي هاي کلان گروه خودروسازي سايپا مبني بر ايجاد وحدت رويه و داشتن سياست هاي يکپارچه براي تقويت جايگاه محصولات سواري در بازار خودرو و همچنين استفاده فزاينده از پتانسيل و ظرفيت هاي شبکه نمايندگي ها جهت افزايش رضايتمندي مشتريان و سهم بازار، محصولات توليدي گروه خودروسازي سايپا به صورت متمرکز به فروش مي رسد.
وي گفت: سيستم فروش اينترنتي شرکت سايپا و انجام کليه فرايندهاي عملياتي فروش بصورت مکانيزه و تحت وب توسط شبکه نمايندگي ها از يک سو و توانمندي بالا و گستردگي شبکه نمايندگي هاي مجاز فروش و خدمات پس از فروش از سوي ديگر موجب شده خدمات فروش اين شرکت در صنعت خودروي کشور بي نظير و پيشرو باشد بگونه اي که طبق نظرسنجي شرکت بازرسي کيفيت و استاندارد طي 5 دوره متوالي مقام اول رضايتمندي مشتريان از خدمات فروش را در ميان خودروسازان داخلي به خود اختصاص داده است.
طاهري با اشاره به استقبال شرکت هاي گروه خودروسازي سايپا از طرح تمرکز فروش محصولات تاکيد کرد: شرکت زامياد به عنوان اولين شرکت به اين طرح پيوسته است.
وي همچنين با اشاره به نحوه و زمان اجراي سيستم فروش متمرکز گروه سايپا يادآور شد: با توجه به سطح تخصص و توانمندي تيم اجرايي، اين پروژه در کمتر از يک ماه انجام شد که نتايج قابل توجه اي نيز بدنبال داشته است بگونه اي که رکورد فروش محصولات سبک زامياد در طول تاريخ اين شرکت شکسته و از مرز فروش 400 دستگاه در روز گذشت و از زمان انتقال بطور متوسط شاهد رشد 120 درصدي فروش محصولات زامياد مي باشيم.
وي همچنين درخصوص ساير مزيت هاي ادغام، به کاهش هزينه هاي عملياتي، کاهش سيکل فروش خودرو و در نهايت افزايش رضايت مشتريان اشاره کرد.