پایان سال سبز بورس با جهش ۳۵ هزار واحدی

پایگاه خبری معدن نیوز -شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه ۲۸ اسفند ماه) با ۳۴ هزار و ۶۸۶ واحد افزایش در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۹۵ هزار و ۹۳ واحدی قرار گرفت.

قیمت طلا ثابت ماند

پایگاه خبری معدن نیوز -طلا در ساعات اولیه آسیا امروز دوشنبه (۱۸ مارس) در حالی که دلار آمریکا ثابت مانده بود و سرمایه‌گذاران برای یک سری نشست‌های سیاست‌گذاری مهم بانک مرکزی از جمله فدرال‌رزرو ایالات‌متحده در این هفته آماده شده بودند، برای رشد خود تلاش کرد.

رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -روز یکشنبه بازار سرمایه رشد کرد و شاخص کل با افزایش ۱۱ هزار و ۹۹۲ واحد به رقم دو میلیون و ۱۶۰ هزار واحد رسید.

"فولاد" و "فملی"در جمع برترین‌های هفته بورس کالا

پایگاه خبری معدن نیوز -آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته پایانی معاملاتی سال ۱۴۰۲ (منتهی به ۲۵ اسفند) بالغ بر ۳۷۸ شرکت در تالارها و بازار فرعی، کالا و محصولشان را عرضه کردند که به معامله ۴ میلیون و ۱۷۵ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۴۲.۹ هزار میلیارد تومان منتهی شد. ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر ۲۰.۳ هزار میلیارد تومان برآورد شد.

بازار سرمایه افت کرد

پایگاه خبری معدن نیوز -تالار شیشه‌ای در اولین روز کاری هفته افت کرد و شاخص کل با کاهش ۱۵۱۷ واحد به به دو میلیون و ۱۴۸ هزار واحد رسید.

طلای جهانی در مسیر کاهش

پایگاه خبری معدن نیوز -طلای جهانی در مسیر کاهش هفتگی قرار دارد زیرا معامله گران امیدهای آمریکا را برای کاهش نرخ بهره کاهش می‌دهند.

بورس ریخت

پایگاه خبری معدن نیوز -تالار شیشه‌ای در آخرین روز کاری هفته با افت مواجه شد؛ به طوری که شاخص کل با کاهش بیش از ۱۳ هزار واحد به رقم دو میلیون و ۱۵۰ هزار واحد رسید.

طلای جهانی سقوط کرد

پایگاه خبری معدن نیوز -قیمت جهانی طلا امروز، چهارشنبه (۱۳ مارس) پس از ثبت بزرگترین کاهش خود در یک ماه گذشته در جلسه قبل پس از انتشار گزارش تورم ایالات‌متحده که بازده اوراق قرضه را افزایش داد و امیدها برای کاهش نرخ بهره در ژوئن فدرال رزرو را اندکی کاهش داد، ثابت ماند.

رشد نسبی بازار سرمایه

پایگاه خبری معدن نیوز -امروز بازار بورس با رشد نسبی ۱۹۲۱ واحد مواجه شد و شاخص کل به دو میلیون و ۱۶۳ هزار واحد رسید.

فروش ۱۱۹ هزار تن شمش بلوم در بورس کالا

پایگاه خبری معدن نیوز -تالارهای بورس کالای ایران روز دوشنبه ۲۱ اسفند ماه میزبان معامله ۶۱۳ هزار و ۳۱۰ تن انواع کالا و محصول بودند و از این حجم، ۱۱۹ هزار تن مربوط به شمش بلوم بود که در تالار محصولات صنعتی و معدنی و بازار فرعی به فروش رسید.

طلای جهانی سقوط کرد

پایگاه خبری معدن نیوز -طلای جهانی پیش از انتشار آمارهای تورم در ایالات‌متحده، از سطوح نزدیک به رکورد بالا عقب‌نشینی کرد.

افت بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -در شرایطی که معاملات فرابورس با تاخیر آغاز شد و هم‌اکنون در جریان است، بازار بورس با افت ۳۴۹۷ واحد مواجه شد و شاخص کل بورس به عدد دو میلیون و ۱۶۰ هزار واحد رسید.

بورس صعود کرد

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه، سومین رشد متوالی خود طی سه روز اخیر را تجربه کرد و امروز شاخص کل با رشد بیش از ۶۰ هزار واحد به عدد دو میلیون و ۱۴۷ هزار واحد رسید.

برنامه عرضه امروز سیمان در بورس کالا

پایگاه خبری معدن نیوز -عرضه‌های سیمانی ها از امروز (شنبه ۱۳ اسفند) آغاز و روز دوشنبه (۱۴ اسفند) ادامه می‌یابد. در عرضه‌های امروز، ۶۵ شرکت سیمانی یک میلیون و ۱۵۹ هزار و ۷۷۰ تن انواع سیمان را روی تابلو می‌برند. شرکت‌های سیمانی از ابتدای سال تا هفته منتهی به ۱۱ اسفند، ۶۰.۲ میلیون تن سیمان به ارزش ۵۵ هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان در بازار فیزیکی و ۲۴۶ هزار تن انواع سیمان به ارزش ۲۵۱ میلیارد تومان در قالب گواهی سپرده کالایی در بورس کالا فروختند.

یازدهمین حراج شمش طلا امروز برگزار می‌شود

پایگاه خبری معدن نیوز -یازدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد امروز یک شنبه ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۲، انجام خواهد گرفت.

رشد ۳۱هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -امروز شاخص کل بورس بیش از ۳۱ هزار واحد افزایش یافت و به رقم دو میلیون و ۸۶ هزار واحد رسید.

"فولاد"، "فملی" و "کچاد" در جمع برترین‌های هفته بورس کالا

پایگاه خبری معدن نیوز -آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته منتهی به ۱۱ اسفند ۳۹۲ شرکت در تالارها و بازار فرعی کالا و محصولشان را عرضه کردند که به معامله ۳ میلیون و ۹۶ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۳۴.۲ هزار میلیارد تومان منتهی شد. ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر ۱۴ هزار میلیارد تومان برآورد شد.

طلای جهانی همچنان صعودی است

پایگاه خبری معدن نیوز -قیمت طلا در روز جمعه (اول مارس) و پیش از تعطیلی بازار، نزدیک به بالاترین سطح ماه گذشته خود را حفظ کرد و پس از آن که داده‌ها نشان داد تورم ایالات‌متحده به تدریج در حال کاهش است، برای دومین افزایش هفتگی تعیین شد.

طلا باز هم ترمز کشید

پایگاه خبری معدن نیوز -قیمت طلا امروز، پنجشنبه (۲۹ فوریه) ثابت ماند، زیرا معامله‌گران منتظر نرخ تورم فدرال رزرو بودند که منتشر خواهد شد و می‌تواند چشم‌انداز جدیدی از زمان شروع کاهش نرخ بهره بانک مرکزی ایالات‌متحده ارائه دهد.

بازار سرمایه رشد کرد

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه امروز رشد کرد و شاخص کل با افزایش ۸۷۲۲ واحد به رقم دو میلیون و ۵۴ هزار واحد رسید.

بورس کالا میزبان عرضه ۲۵۱ هزار تن مقاطع فولادی

پایگاه خبری معدن نیوز -تالارهای بورس کالای ایران روز چهارشنبه ۹ اسفند ماه میزبان عرضه ۳۴۲ هزار و ۳۳۱ تن انواع کالا و محصول هستند. بیشترین عرضه‌های امروز مربوط به میلگرد و تیرآهن است که در تالار محصولات صنعتی و معدنی رقم می خورد.

قیمت جهانی طلا صعود کرد

پایگاه خبری معدن نیوز -قیمت جهانی طلا امروز چهارشنبه (۲۸ فوریه) افزایش یافت زیرا بازده اوراق قرضه ایالات‌متحده کاهش یافت، در حالی که تمرکز سرمایه گذاران بر روی تورم ایالات‌متحده و اظهارات چند مقام فدرال رزرو در این هفته برای سرنخ‌های تازه در مورد مسیر نرخ بهره بانک مرکزی بود.

عرضه ۳۰۴ کیلوگرم طلا در دهمین حراج

پایگاه خبری معدن نیوز -دهمین حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران سه‌شنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ با حضور خریداران و فروشندگان در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران برگزار و حدود یک هزار میلیارد تومان شمش معامله شد.

بازار طلای جهانی آرام است

پایگاه خبری معدن نیوز -قیمت طلا امروز، سه‌شنبه (۲۷ فوریه) ثابت بود زیرا سرمایه‌گذاران در انتظار قرائت تورم کلیدی ایالات‌متحده بودند که در اواخر این هفته منتشر می‌شود و می‌تواند اطلاعات بیشتری در مورد اینکه فدرال رزرو چه زمانی ممکن است کاهش نرخ‌های بهره را آغاز کند، ارائه دهد.

ریزش تولید برای غول طلا ثبت شد

پایگاه خبری معدن نیوز - انگلوگولد اشانتی، شرکت چندملیتی استخراج معادن مستقر در شهر ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی، افت ۳ درصدی در تولید سال ۲۰۲۳ را به ثبت رساند که ناشی از افت تولید در معادن مهم در تانزانیا، گینه و غنا بود.

شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد