بازار سرمایه افت کرد

پایگاه خبری معدن نیوز -شاخص کل بازار بورس امروز بیش از ۱۳ هزار واحد افت کرد و به دو میلیون و ۳۰۳ هزار واحد رسید؛ این در حالی است که در چهار روز قبل این بازار افزایش یافته بود.

صعود قیمت طلای جهانی

پایگاه خبری معدن نیوز -قیمت طلا امروز، سه‌شنبه (۲۳ آوریل) افزایش یافت اما به دلیل کاهش نگرانی‌ها در مورد مناقشه گسترده‌تر در خاورمیانه، افزایش ریسک‌پذیری سرمایه‌گذاران و کاهش تقاضای شمش به عنوان پناهگاه، نزدیک به پایین‌ترین سطح یک هفته‌ای در جلسه قبل بود.

۱۱۹ هزار تن شمش بلوم در سبد خریداران بورس کالا

پایگاه خبری معدن نیوز -تالارهای بورس کالای ایران در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه میزبان دادوستد ۳۶۴ هزار و ۱۰۵ تن انواع کالا و محصول بودند. از این حجم معامله، ۱۱۹ هزار تن آن متعلق به شمش بلوم بود که در تالار صنعتی و بازار فرعی فروخته شد.

رشد ۴هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -بازار سرمایه امروز برای چهارمین روز متوالی رشد کرد؛ به طوری که شاخص کل با افزایش ۳۹۲۱ هزار واحد به رقم ۲۳۱۶ هزار واحد رسید.

بورس کالا میزبان عرضه ۳۱۲ هزار تن شمش بلوم و تختال

پایگاه خبری معدن نیوز -تالارهای بورس کالای ایران روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه میزبان عرضه ۶۰۱ هزار و ۶۰۴ تن انواع کالا و محصول است. بیشترین عرضه مربوط به شمش بلوم و تختال است که قرار است درمجموع ۳۱۲ هزار و ۹۴۱ تن از این محصولات در بورس کالا روی تابلو برود.

قیمت طلا کاهش یافت

پایگاه خبری معدن نیوز -قیمت طلا امروز، دوشنبه (۲۲ آوریل) کاهش یافت زیرا بازدهی بالاتر خزانه‌داری ایالات‌متحده بر شمش به قیمت دلار تأثیر گذاشت، در حالی که سرمایه‌گذاران تشدید احتمالی درگیری در خاورمیانه را نیز در نظر داشتند.

ارزش معاملات گواهی سپرده شمش طلا ایمیدرو؛ ۱۴۷هزار میلیارد ریال

پایگاه خبری معدن نیوز -ارزش معاملات گواهی سپرده شمش طلا واحدهای زیرمجموعه ایمیدرو طی سال گذشته در بورس کالا، از ۱۴۷ هزار میلیارد ریال عبور کرد.

صعود ۲۷ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه) با ۲۷ هزار و ۱۴۶ واحد افزایش، در کانال دو میلیون و ۳۱۲ هزار و ۹۹۰ واحد قرار گرفت و ۲۵۰ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی به بورس وارد شد.

عرضه ۱.۲ میلیون تنی سیمانی ها بورس کالا

پایگاه خبری معدن نیوز -عرضه سیمانی ها در بورس کالا امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت) و فردا دوشنبه (۳ اردیبهشت) انجام می شود. در عرضه‌های امروز ۶۷ شرکت سیمانی یک میلیون و ۲۱۵ هزار و ۶۷۴ تن انواع سیمان را روی تابلو می‌برند. شرکت‌های سیمانی از ابتدای سال تا پایان فروردین ماه، ۴.۸ میلیون تن سیمان به ارزش ۴ هزار و ۷۶۵ میلیارد تومان در بازار فیزیکی و ۱۰ هزار و ۶۷۶ تن انواع سیمان به ارزش ۱۱ میلیارد و ۷۹۵ تومان در قالب گواهی سپرده کالایی در بورس کالا فروختند.

آغاز نوزدهمین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز

پایگاه خبری معدن نیوز -نوزدهمین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز دوم اردیبهشت در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار خواهد شد.

جهش ۷۸ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -پس از کاهش ریسک‌های سیستماتیک در فضای عمومی اقتصاد، بازار بورس امروز با رشد بیش از ۷۷ هزار واحد مواجه شد تا شاخص کل به دو میلیون و ۲۸۵ هزار واحد برسد.

نوزدهمین حراج شمش طلا فردا برگزار می‌شود

پایگاه خبری معدن نیوز -طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، نوزدهمین حراج حضوری شمش طلای استاندارد، یکشنبه (دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) برگزار می‌شود.

"فولاد" و "فملی"در جمع برترین‌های هفته بورس کالا

پایگاه خبری معدن نیوز -آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته منتهی به ۳۱ فروردین ۳۷۳ شرکت در تالارها و بازار فرعی کالا و محصولشان را عرضه کردند که به معامله ۴ میلیون و ۱۷۲ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۵۲.۱ هزار میلیارد تومان منتهی شد. ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر ۳۱ هزار میلیارد تومان برآورد شد.

طلای جهانی همچنان صعودی است

پایگاه خبری معدن نیوز -قیمت طلا روز جمعه در مسیر پنجمین افزایش هفتگی خود قرار گرفت و سرمایه‌گذاران به سمت دارایی‌های امن گرایش پیدا کردند زیرا عدم اطمینان سیاسی در خاورمیانه فشارهای ناشی از دورنمای افزایش نرخ های بهره آمریکا را تحت الشعاع قرار داد.

طلای جهانی دوباره از جا برخاست

پایگاه خبری معدن نیوز -قیمت طلا امروز پنجشنبه (۱۸ آوریل) افزایش یافت زیرا نگرانی‌ها در مورد گسترش جنگ خاورمیانه باعث افزایش تقاضا برای این فلز امن شد.

پیشتازی فلزی‌ها در بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -ازار سرمایه که در روزهای اخیر روی خط نوسان قرار گرفته امروز با رشد مواجه شد؛ به طوری که شاخص کل با افزایش ۶۵۰۳ واحد در رقم دو میلیون و ۲۰۸ هزار واحد قرار گرفت. در این بین و طی روزهای اخیر گروه فلزات اساسی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشته‌اند.

عرضه ۳۱۶ هزار تن مقاطع فولادی در بورس کالا

پایگاه خبری معدن نیوز -تالارهای بورس کالای ایران روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه میزبان عرضه ۷۳۱ هزار و ۹۲۶ تن انواع کالا و محصول هستند. بیشترین عرضه های امروز متعلق به مقاطع تخت و طویل فولادی است که قرار است ۳۱۶ هزار و ۷۴۷ تن از این محصولات در تالار صنعتی روی تابلو برود.

ارزش آفرینی رویکرد مهم در مشتری محوری بانک صنعت و معدن

پایگاه خبری معدن نیوز -مدیرعامل بانک صنعت و معدن در آیین بهره برداری از ساختمان های جدید شعب فولاد و بورس کالای ایران این بانک از نیروهای مسلح کشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق تقدیر کرد.

طلا از صعود جا ماند

پایگاه خبری معدن نیوز -قیمت طلا امروز چهارشنبه (۱۷ آوریل) ثابت ماند زیرا تقاضا برای طلا در بحبوحه تنش‌های خاورمیانه تا حدی فشار ناشی از بازدهی بالاتر خزانه داری آمریکا را جبران کرد.

افت ۵ هزار واحدی شاخص بورس

پایگاه خبری معدن نیوز -پس از رشد روز گذشته بازار بورس، امروز شاخص کل حدود ۵۰۰۰ واحد افت کرد و به عدد دو میلیون و ۲۰۱ هزار واحد رسید.

بورس کالا میزبان عرضه ۲۵۰ هزار تن آهن اسفنجی

پایگاه خبری معدن نیوز - تالار محصولات صنعتی و معدنی میزبان عرضه ۲۵۰ هزار تن آهن اسفنجی، ۷۰ هزار تن گندله سنگ آهن، ۱۰ هزار و ۸۵۰ تن ورق گالوانیزه، ۸ هزار و ۳۷۵ تن نبشی، ۷ هزار تن ورق سرد، ۴ هزار و ۹۶۸ تن مس مفتول، ۲ هزار و ۳۷۵ تن ناودانی، ۲ هزار تن ورق قلع اندود، یک هزار و ۱۷۰ تن شمش آلیاژ آلومینیوم، ۷۹۰ تن بیلت آلومینیوم، ۵۰ تن مفتول آلومینیوم و ۳۰ تن سیم و مفتول مسی است.

طلای جهانی در اوج

پایگاه خبری معدن نیوز -قیمت طلا امروز سه‌شنبه (۱۶ آوریل) افزایش یافت و در نزدیکی سطوح بی‌سابقه بود زیرا ترس از تشدید تنش‌ها در خاورمیانه سرمایه‌گذاران را به سمت این فلز امن سوق داد.

حراج شمش طلا پس از ۱۱ سال تعلیق در ویتنام

پایگاه خبری معدن نیوز -روزنامه بانک دولتی ویتنام گزارش داد که این بانک حراج شمش طلا را پس از ۱۱ سال تعلیق، در بحبوحه تلاش برای افزایش عرضه این فلز گرانبها به بازار، از سر خواهد گرفت.

بورس کالا میزبان عرضه ۴۶۰ هزار تن شمش بلوم و ورق گرم

پایگاه خبری معدن نیوز -تالارهای بورس کالای ایران در روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه میزبان عرضه ۷۹۱ هزار و ۶۵۰ تن انواع کالا و محصول هستند. در این روز بیشترین عرضه مربوط به ورق گرم و شمش بلوم است که قرار است درمجموع ۴۶۰ هزار تن از این محصولات در بورس کالا روی تابلو برود.

۱۲۴ کیلو شمش طلا در مرکز مبادله ایران معامله شد

پایگاه خبری معدن نیوز -هفدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با معامله ۱۲۴ قطعه شمش یک کیلوگرمی به پایان رسید.

شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد