بورس کالا میزبان عرضه ۲۷۴ هزار تن مقاطع فولادی

پایگاه خبری معدن نیوز -تالارهای بورس کالای ایران روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه میزبان عرضه ۶۳۲ هزار و ۲۸۳ تن انواع کالا و محصول هستند. حجم عرضه های فولادی در روز جاری نسبت به سایر محصولات بیشتر است و درمجموع ۲۷۴ هزار و ۳۲۰ تن مقاطع فولادی در تالار صنعتی روی تابلو می رود. در این روز همچنین ۱.۵ تن زعفران از سوی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در تالار کشاورزی عرضه می شود.

۱۱۹ هزار تن شمش بلوم در سبد خریداران بورس کالا

پایگاه خبری معدن نیوز -تالارهای بورس کالای ایران در روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه میزبان دادوستد ۳۶۴ هزار و ۱۰۵ تن انواع کالا و محصول بودند. از این حجم معامله، ۱۱۹ هزار تن آن متعلق به شمش بلوم بود که در تالار صنعتی و بازار فرعی فروخته شد.

بورس کالا میزبان عرضه ۳۱۲ هزار تن شمش بلوم و تختال

پایگاه خبری معدن نیوز -تالارهای بورس کالای ایران روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه میزبان عرضه ۶۰۱ هزار و ۶۰۴ تن انواع کالا و محصول است. بیشترین عرضه مربوط به شمش بلوم و تختال است که قرار است درمجموع ۳۱۲ هزار و ۹۴۱ تن از این محصولات در بورس کالا روی تابلو برود.

عرضه ۱.۲ میلیون تنی سیمانی ها بورس کالا

پایگاه خبری معدن نیوز -عرضه سیمانی ها در بورس کالا امروز (یکشنبه ۲ اردیبهشت) و فردا دوشنبه (۳ اردیبهشت) انجام می شود. در عرضه‌های امروز ۶۷ شرکت سیمانی یک میلیون و ۲۱۵ هزار و ۶۷۴ تن انواع سیمان را روی تابلو می‌برند. شرکت‌های سیمانی از ابتدای سال تا پایان فروردین ماه، ۴.۸ میلیون تن سیمان به ارزش ۴ هزار و ۷۶۵ میلیارد تومان در بازار فیزیکی و ۱۰ هزار و ۶۷۶ تن انواع سیمان به ارزش ۱۱ میلیارد و ۷۹۵ تومان در قالب گواهی سپرده کالایی در بورس کالا فروختند.

"فولاد" و "فملی"در جمع برترین‌های هفته بورس کالا

پایگاه خبری معدن نیوز -آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته منتهی به ۳۱ فروردین ۳۷۳ شرکت در تالارها و بازار فرعی کالا و محصولشان را عرضه کردند که به معامله ۴ میلیون و ۱۷۲ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۵۲.۱ هزار میلیارد تومان منتهی شد. ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر ۳۱ هزار میلیارد تومان برآورد شد.

عرضه ۳۱۶ هزار تن مقاطع فولادی در بورس کالا

پایگاه خبری معدن نیوز -تالارهای بورس کالای ایران روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه میزبان عرضه ۷۳۱ هزار و ۹۲۶ تن انواع کالا و محصول هستند. بیشترین عرضه های امروز متعلق به مقاطع تخت و طویل فولادی است که قرار است ۳۱۶ هزار و ۷۴۷ تن از این محصولات در تالار صنعتی روی تابلو برود.

بورس کالا میزبان عرضه ۲۵۰ هزار تن آهن اسفنجی

پایگاه خبری معدن نیوز - تالار محصولات صنعتی و معدنی میزبان عرضه ۲۵۰ هزار تن آهن اسفنجی، ۷۰ هزار تن گندله سنگ آهن، ۱۰ هزار و ۸۵۰ تن ورق گالوانیزه، ۸ هزار و ۳۷۵ تن نبشی، ۷ هزار تن ورق سرد، ۴ هزار و ۹۶۸ تن مس مفتول، ۲ هزار و ۳۷۵ تن ناودانی، ۲ هزار تن ورق قلع اندود، یک هزار و ۱۷۰ تن شمش آلیاژ آلومینیوم، ۷۹۰ تن بیلت آلومینیوم، ۵۰ تن مفتول آلومینیوم و ۳۰ تن سیم و مفتول مسی است.

بورس کالا میزبان عرضه ۴۶۰ هزار تن شمش بلوم و ورق گرم

پایگاه خبری معدن نیوز -تالارهای بورس کالای ایران در روز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه میزبان عرضه ۷۹۱ هزار و ۶۵۰ تن انواع کالا و محصول هستند. در این روز بیشترین عرضه مربوط به ورق گرم و شمش بلوم است که قرار است درمجموع ۴۶۰ هزار تن از این محصولات در بورس کالا روی تابلو برود.

برنامه عرضه سیمانی‌ها در بورس کالا

پایگاه خبری معدن نیوز -عرضه سیمانی ها در بورس کالا امروز (یکشنبه ۲۶ فروردین) و فردا دوشنبه (۲۷ فروردین) انجام می شود. در عرضه‌های امروز ۶۷ شرکت سیمانی یک میلیون و ۲۴۱ هزار و ۶۷۴ تن انواع سیمان را روی تابلو می‌برند که نسبت به هفته قبل رشد نزدیک به ۳۶ هزار تنی دارد. شرکت‌های سیمانی از ابتدای سال تا هفته منتهی به ۲۴ فروردین، ۳.۶ میلیون تن سیمان به ارزش ۳ هزار و ۵۶۲ میلیارد تومان در بازار فیزیکی و ۶.۶ هزار تن انواع سیمان به ارزش ۷.۳ میلیارد تومان در قالب گواهی سپرده کالایی در بورس کالا فروختند.

بورس کالا میزبان عرضه ۲۴۲ هزار تن شمش بلوم

پایگاه خبری معدن نیوز -تالارهای بورس کالای ایران در روز دوشنبه ۲۰ فروردین ماه میزبان عرضه ۶۴۱ هزار و ۸۰۸ تن انواع کالا و محصول هستند. بیشترین حجم عرضه مربوط به شمش بلوم است که درمجموع ۲۴۲ هزار تن از این محصول در تالار صنعتی و بازار فرعی روی تابلو می رود.

عرضه امروز سیمانی‌ها در بورس کالا

پایگاه خبری معدن نیوز -عرضه‌های سیمانی ها از امروز (یکشنبه ۱۹ فروردین) آغاز و روز دوشنبه (۲۰ فروردین) ادامه می‌یابد. در عرضه‌های امروز ۶۷ شرکت سیمانی یک میلیون و ۲۰۵ هزار و ۷۶۲ تن انواع سیمان را روی تابلو می‌برند که نسبت به هفته قبل رشد نزدیک به ۴۰ هزار تنی دارد. شرکت‌های سیمانی از ابتدای سال تا هفته سوم فروردین، ۲.۳ میلیون تن سیمان به ارزش ۲ هزار و ۲۹۱ میلیارد تومان در بازار فیزیکی و ۲.۳ هزار تن انواع سیمان به ارزش ۲.۶ میلیارد تومان در قالب گواهی سپرده کالایی در بورس کالا فروختند.

عرضه ۱۱۷ هزار تن مقاطع فولادی در بورس کالا

پایگاه خبری معدن نیوز -تالارهای بورس کالای ایران روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه میزبان عرضه ۴۲۶ هزار و ۲۲۲ تن انواع کالا و محصول هستند. بیشترین عرضه‌های امروز مربوط به مقاطع فولادی است.

بورس کالا میزبان عرضه ۲۰۷ هزار تن شمش بلوم

پایگاه خبری معدن نیوز -تالارهای بورس کالای ایران روز سه شنبه ۱۴ فروردین ماه میزبان عرضه ۶۷۱ هزار و ۲۴۶ تن انواع کالا و محصولات هستند.

"فولاد" و "فملی"در جمع برترین‌های هفته بورس کالا

پایگاه خبری معدن نیوز -آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته پایانی معاملاتی سال ۱۴۰۲ (منتهی به ۲۵ اسفند) بالغ بر ۳۷۸ شرکت در تالارها و بازار فرعی، کالا و محصولشان را عرضه کردند که به معامله ۴ میلیون و ۱۷۵ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۴۲.۹ هزار میلیارد تومان منتهی شد. ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر ۲۰.۳ هزار میلیارد تومان برآورد شد.

فروش ۱۱۹ هزار تن شمش بلوم در بورس کالا

پایگاه خبری معدن نیوز -تالارهای بورس کالای ایران روز دوشنبه ۲۱ اسفند ماه میزبان معامله ۶۱۳ هزار و ۳۱۰ تن انواع کالا و محصول بودند و از این حجم، ۱۱۹ هزار تن مربوط به شمش بلوم بود که در تالار محصولات صنعتی و معدنی و بازار فرعی به فروش رسید.

برنامه عرضه امروز سیمان در بورس کالا

پایگاه خبری معدن نیوز -عرضه‌های سیمانی ها از امروز (شنبه ۱۳ اسفند) آغاز و روز دوشنبه (۱۴ اسفند) ادامه می‌یابد. در عرضه‌های امروز، ۶۵ شرکت سیمانی یک میلیون و ۱۵۹ هزار و ۷۷۰ تن انواع سیمان را روی تابلو می‌برند. شرکت‌های سیمانی از ابتدای سال تا هفته منتهی به ۱۱ اسفند، ۶۰.۲ میلیون تن سیمان به ارزش ۵۵ هزار و ۲۸۴ میلیارد تومان در بازار فیزیکی و ۲۴۶ هزار تن انواع سیمان به ارزش ۲۵۱ میلیارد تومان در قالب گواهی سپرده کالایی در بورس کالا فروختند.

"فولاد"، "فملی" و "کچاد" در جمع برترین‌های هفته بورس کالا

پایگاه خبری معدن نیوز -آمار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران نشان می دهد در هفته منتهی به ۱۱ اسفند ۳۹۲ شرکت در تالارها و بازار فرعی کالا و محصولشان را عرضه کردند که به معامله ۳ میلیون و ۹۶ هزار تن انواع کالا و محصول به ارزش ۳۴.۲ هزار میلیارد تومان منتهی شد. ارزش معاملات ۱۰ شرکت برتر ۱۴ هزار میلیارد تومان برآورد شد.

بورس کالا میزبان عرضه ۲۵۱ هزار تن مقاطع فولادی

پایگاه خبری معدن نیوز -تالارهای بورس کالای ایران روز چهارشنبه ۹ اسفند ماه میزبان عرضه ۳۴۲ هزار و ۳۳۱ تن انواع کالا و محصول هستند. بیشترین عرضه‌های امروز مربوط به میلگرد و تیرآهن است که در تالار محصولات صنعتی و معدنی رقم می خورد.

عرضه ۱۸۱ هزار تن شمش بلوم در بورس کالا

پایگاه خبری معدن نیوز -تالارهای بورس کالای ایران روز دوشنبه ۷ اسفند ماه میزبان عرضه ۷۷۵ هزار و ۱۸۸ تن انواع کالا و محصول هستند.

عرضه ۲۷۶ هزار تن مقاطع فولادی در بورس کالا

پایگاه خبری معدن نیوز -تالارهای بورس کالای ایران روز چهارشنبه ۲ اسفند ماه میزبان عرضه ۴۶۳ هزار و ۹۸۱ تن انواع کالا و محصول هستند. بیشترین عرضه مربوط به مقاطع فولادی است به گونه ای که ۲۷۶ هزار تن میلگرد، تیرآهن و ورق فولادی روی تابلو می رود.

بورس کالا میزبان عرضه ۲۱۰ هزار تن شمش بلوم

پایگاه خبری معدن نیوز -تالارهای بورس کالای ایران در آخرین روز بهمن (دوشنبه ۳۰ بهمن ماه) میزبان عرضه ۷۰۴ هزار و ۲۵۸ تن انواع کالا و محصول هستند. شمش بلوم با عرضه ۲۱۰ هزار تن، بیشترین عرضه امروز را به خود اختصاص داده است.

معامله ۳ میلیون و ۱۸۰ هزار تن محصول در بورس کالا

پایگاه خبری معدن نیوز -در معاملات هفته گذشته بازار فیزیکی بورس کالای ایران ۳ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۶۳۵ تن انواع محصول به ارزش ۳۱.۴ هزار میلیارد تومان دادوستد شد که نسبت به هفته قبل رشد ۴ درصدی را در حجم معاملات تجربه کرد. به لحاظ حجم سیمان، سنگ‌آهن، آهن اسفنجی و فولاد سنگین‌وزن‌های تالار صنعتی و معدنی و وکیوم باتوم، مواد پلیمری و قیر نیز سنگین‌وزن‌های تالار پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی بودند.

بورس کالا میزبان عرضه ۳۱۲ هزار تن مقاطع فولادی

پایگاه خبری معدن نیوز -تالارهای بورس کالای ایران روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه میزبان عرضه ۵۶۲ هزار و ۹۳۲ تن هستند. بیشترین عرضه متعلق به محصولات و مقاطع فولادی است.

بورس کالا میزبان عرضه ۲۲۰ هزار تن شمش بلوم

پایگاه خبری معدن نیوز -تالارهای بورس کالای ایران روز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه میزبان عرضه ۶۹۹ هزار و ۷۵ تن انواع کالا و محصول است. بیشترین عرضه های امروز مربوط به شمش بلوم است.

برنامه عرضه امروز سیمان در بورس کالا

پایگاه خبری معدن نیوز -عرضه های سیمانی ها از امروز (شنبه ۲۱ بهمن) آغاز و روز دوشنبه (۲۳ بهمن) ادامه می‌یابد. در عرضه های امروز، ۶۸ شرکت سیمانی یک میلیون و ۱۴۷ هزار و ۷۰۰ تن انواع سیمان را روی تابلو می برند. شرکت های سیمانی از ابتدای سال تا هفته سوم بهمن، ۵۶.۴ میلیون تن سیمان به ارزش ۵۱.۶ همت در بازار فیزیکی و ۲۳۵.۵ هزار تن انواع سیمان به ارزش ۲۳۹.۳ میلیارد تومان در قالب گواهی سپرده کالایی در بورس کالا فروختند.

شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد