معدن

در گفت‌وگو با معدن نیوز مطرح شد؛

قیمت مناسب برگ برنده تولیدات داخلی / مشکلات بانکی دست و پای تجارت ایران را بسته

قیمت مناسب برگ برنده تولیدات داخلی / مشکلات بانکی دست و پای تجارت ایران را بسته
پایگاه خبری معدن نیوز- مسئول فروش یک شرکت آلمانی تنها مزیت محصولات ایرانی را در بازارهای جهانی قیمت مناسب این محصولات نسبت به کیفیت آن‌ها دانست.
  بزرگنمايي:

خوزه مویا، مسئول فروش یک شرکت تولید کننده محصولات معدنی از کشور آلمان در گفت‌وگو با خبرنگار معدن نیوز با بیان این که تنها مزیت محصولات ایرانی با این کیفیت نسبت به بیشتر کشورها، قیمت مناسب این تولیدات است، اظهار کرد: تولیدات ایرانی یک شانس خوب نسبت به محصولات خارجی برای عرضه محصولات خود در کشورشان دارند و آن نبود قدرت و توان خرید محصولات خارجی به غیر از چین در بین شرکت‌های داخلی ایران هست.

وی افزود: محصولات ایرانی به دلیل قیمت مناسب و کیفیت نسبی که دارند مورد توجه شرکت‌هایی با بودجه محدود قرار می‌گیرند.

مویا با اشاره به پتانسیل بازار ایران برای حضور و عرضه محصولات شرکت‌های خارجی، گفت: بازار ایران دارای پتانسیل بالایی برای ورود شرکت‌های خارجی است اما در حال حاضر بودجه شرکت‌های خریدار بسیار کم است در حالی که در کشورهایی مانند ترکیه قدرت خرید شرکت‌ها بسیار بالاتر است به همین علت اکثر تولید کنندگان ترجیح می‌دهند محصولات خود را به این کشورها عرضه کنند.

این بازرگان آلمانی تصریح کرد: به دلیل مشکلات بانکی که کشور ایران با آن روبه‌روست اگر شرکت‌های خارجی محصولی از ایران خریداری کنند یا کالایی به آن‌ها عرضه نمایند در انتقال وجه دچار مشکل خواهند شد و این اصلی ترین مشکل تبادلات ایران با کشورهای دیگر است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد