گفتگو، یادداشت و نشست خبری

تولید صادرات محور دستور کار فولاد کاوه جنوب کیش

تولید صادرات محور دستور کار فولاد کاوه جنوب کیش
پایگاه خبری معدن نیوز- فولاد کاوه جنوب کیش براساس سیاست های دولت و سهامداران، تولید اقتصادی و تولید صادراتی را در دستور کار قرار داد.
  بزرگنمايي:

شریفی، عضو هیئت مدیره فولاد کاوه جنوب کیش در گفتگو با معدن نیوز با اشاره به اینکه شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در حال حاضر دارای ظرفیت 1.2 میلیون تنی در بخش فولادسازی است به خبرنگار معدن نیوز گفت: ظرفیت آهن اسفنجی شرکت نیز 1.9 میلیون تن می باشد.

وی افزود: شرکت در منطقه ای قرار دارد که در طرح جامع فولاد کشور می تواند رشد اقتصادی بسیار مناسبی را به واسطه نزدیکی به آبهای آزاد، نزدیکی به منابع انرژی، تامین مواد اولیه داخلی و خارجی و صادرات آسان تر داشته باشد.

شریفی خاطرنشان کرد: شرکت کاوه جنوب کیش با توجه به حمایت های مناسب سهامداران به ویژه سهامداران عمده آن یعنی بنیاد مستضعفان و هلدینگ کاوه پارس توانسته نگاهی توسعه ای را دنبال نماید. بنابراین ظرفیت این مجموعه ظرف 2 سال آتی به 2 برابر افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: لذا در سال 98 شاهد 2.5 میلیون تن ظرفیت سازی در فولاد کاوه جنوب کیش خواهیم بود.

شریفی علاوه بر موقعیت مناسب کارخانه، بازاریابی مطلوب را ازجمله فعالیت های مثبت صورت گرفته در مجموعه عنوان کرد و گفت: طی سال های اخیر به جهت کیفیت محصولات و مشتری مداری، توانسته ایم بازار مناسبی را در حوزه صادرات پیدا کنیم و در امر صادرات موفق عمل کنیم.

وی برنامه آتی شرکت را با توجه به سیاست های دولت و سهامداران شرکت، تولید اقتصادی دانست و افزود: از طرفی تولید صادراتی را همچنان در دستور کار خواهیم داشت البته چنانچه نیاز داخل وجود داشته باشد، آمادگی تامین نیاز داخل را هم خواهیم داشت.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد