فولاد و آهن

جاهد خطیبی معاون جدید برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی فولاد ایران شد

جاهد خطیبی معاون جدید برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی فولاد ایران شد
پایگاه خبری معدن نیوز- جایگزین دکتر اکبری، معاون سابق برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی فولاد انتخاب و از این پس جاهد خطیبی معاون برنامه ریزی و توسعه این شرکت شد.
  بزرگنمايي:


به گزارش معدن نیوز، مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران طی حکمی صادق جاهدخطیبی را بعنوان معاون جدیدبرنامه ریزی وتوسعه این شرکت منصوب کرد.

در مراسم تکریم و معارفه دو معاون سابق و جدید شرکت ملی فولاد ایران که عصر دیروز برگزار شد؛ یزدی زاده از زحمات دکتر امیری معاون سابق قدردانی و تشکر کرد و حکم انتصاب جاهدخطیبی را به وی اهداکرد.

مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران طی سخنان کوتاهی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات امیری اظهار داشت: آقای امیری در مدت 18 ماهی که در شرکت ملی فولاد ایران بودند منشا خدمات بیشماری بودند و با تلاش های خود چند طرح فولادی ازجمله طرح میانه را به بهره برداری رساندند.

وی افزود: خیلی دلمان می خواست که ایشان در شرکت بمانند اما از آنجا که به وجود ایشان در معدن زرشوران نیاز جدی بود از همکاری با ایشان محروم شدیم.

یزدی زاده همچنین افزود: آقای صادق جاهدخطیبی از افراد بسیار توانمند و متخصص هستند که سابقه طولانی در شرکت ذوب آهن اصفهان داشته اند و آنجا نیز بسیار پرتلاش و مفید بودند که با همکاری مدیرعامل محترم ذوب آهن اصفهان توانسته ایم ایشان را دعوت به همکاری در این شرکت کنیم و برایش در سمت جدید ارزوی موفیت داریم.

شرکت ملی فولاد ایران یک برنداست

دکتر امیری نیز در سخنان کوتاهی ضمن تشکر از مدیرعامل و پرسنل شرکت ملی فولاد ایران گفت: در طول 18 ماهی که اینجا بودم اتفاقات خیلی بزرگی در طرح های فولادی رخ داد که برای کشور ماندگار شدند.

وی خاطر نشان ساخت: برای من این امکان وجود داشت که از شرکت ملی فولاد ایران به جاهای دیگر منتقل شوم اما از آنجا که خودم را متعلق به این شرکت می دانم و این شرکت یک برند مهم در صنعت فولاد است حاضر نشدم آن را ترک کنم. وی در خاتمه سخنان خود از همه همکارانش قدردانی و تشکر کرد.

تقویت جایگاه شرکت ملی فولادایران

پس از سخنان دکتر امیری، مهندس صادق جاهدخطیبی طی سخنانی اظهار داشت: همیشه آرزوی من بوده که روزی در شرکت ملی فولاد ایران مشغول بکار شوم و الان خداوند این توفیق را بمن عطا کرده وخوشحالم که امروز در جمع صمیمی پرسنل این شرکت هستم.

وی ضمن تشکر از یزدی زاده مدیرعامل و امیری معاون سابق برنامه ریزی و توسعه گفت: کارهای خیلی بزرگی در شرکت صورت گرفته و بایستی در یک همکاری مجدانه اهداف شرکت را به پیش ببریم.

وی افزود: باید تلاش کنیم تا جایگاه شرکت ملی فولاد ایران بعنوان یک شرکت مادر تخصصی علمی و دانشی در صنعت فولاد بیش از گذشته نهادینه شود تا همه فعالین این صنعت پرچمداری ما را بپذیرند.

خطیبی اظهارداشت: بایستی همه باهم طرح جامع فولاد ایران را به پیش ببریم و در همین راستا نیز ارتباطات خود را با کشورهای دیگر تقویت کنیم و در سمینارها و همایش های مهم شرکت داشته باشیم تا جایگاه این شرکت را نیز به جهانیان نشان دهیم.

در پایان این مراسم مهندس یزدی زاده بااهدای لوح یادبودازدکترامیری قدردانی کرد و حکم انتصاب مهندس خطیبی را به وی اهدا کرد.



   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد