ورزش بنگاه ها

پایان سومین روز مسابقات فوتسال کارکنان ایمیدرو

پایان سومین روز مسابقات فوتسال کارکنان ایمیدرو
پایگاه خبری معدن نیوز - روز سوم یازدهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان ایمیدرو به میزبانی شرکت فولاد هرمزگان در بندرعباس به پایان رسید.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، در نخستین دیدار از گروه نخست تیم سنگ آهن سنگان با نتیجه 6 بر چهار از سد تیم فولاد آذرباییجان عبور کرد و در دومین دیدار تیم منطقه ویژه لامرد توانست با نتیجه 4 بر 2 از سد تیم ذوب آهن اصفهان بگذرد. 

در روز سوم نیز از این گروه تیم تهیه و تولید مواد معدنی ایران استراحت داشت.
اما در نخستین دیدار از گروه دوم تیم فولاد مبارکه اصفهان با نتیجه 3 بر صفر از سد فولاد میانه عبور کرد و تیم فولاد شادگان برابر مس شهربابک به تساوی 4 بر 4 دست یافت.

در روز سوم تیم سرب و روی مهدی آباد نیز استراحت داشت.در ادامه مسابقات در گروه سوم تیم فولاد هرمزگان میزبان مسابقات با نتیجه 4 بر یک از سد آلومینیای ایران عبور کرد تا گام مهمی به عنوان تیم میزبان بردارد و آپال پارسیان سنگان با نتیجه 3 بر 2 از سد مس ب (سونگون) عبور کند.

اما در گروه چهارم تیم فولاد اکسین خوزستان با نتیجه یک بر یک برابر تیم گل گهر سیرجان متوقف شد و فولاد خوزستان نتیجه 9 بر 2 مغلوب مس ایران شد.

لازم به ذکر است، یازدهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان ایمیدرو و شرکت های تابعه به میزبانی شرکت فولاد هرمزگان در بندرعباس با شرکت 18 تیم در دو گروه 5 تیمی و دو گروه چهار تیمی در سالن فجر بندرعباس برگزار می شود.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد