معدن

انتصابات جدید در وزارت صمت؛

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توسعه ملی رئیس هیئت عامل ایمیدرو شد

مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توسعه ملی رئیس هیئت عامل ایمیدرو شد
معدن نیوز - رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و‌تجارت در احکامی مدیران جدید وزارت صمت را منصوب کرد و. طی این حکم حداد غریب پور رئیس هیئت عامل ایمیدرو شد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، طی حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت خداداد غریب‌پور به سمت معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان توسعه و‌ نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) منصوب شد.

غریب پور پیش از این، مدیرعامل گروه سرمایه گذاری توسعه ملی بود و افتتاح کارخانه 5 میلیون تنی کنسانتره و گندله سازی شرکت صنعتی و معدنی توسعه ملی در سنگان و بهره برداری پیش از موعد آن را در کارنامه خود دارد که در اقدامی سنجیده و به موقع و در راستای تکمیل زنجیره ارزش به فولاد خوزستان واگذار شد.

وی همچنین عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت پتروشیمی شازند، نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع سیمان (سیدکو)، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توسعه کشت و صنعت ملی و عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت صنایع گلستان و نیز فرمانداری یاسوج را در کارنامه اجرایی خود دارد.
غریب پور از جمله مدیران با انگیزه و جوانتر و در عین حال مورد وثوق و اعتماد دولت می باشد و با توجه به سوابق وی در بنگاه داری خصوصا صنایع معدنی و پتروشیمی انتظار می رود عملکرد قابل قبولی را در ایمیدرو از وی شاهد باشیم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد