فولاد و آهن

افتتاح واحد پذیرش بیماران بین الملل بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن اصفهان

افتتاح واحد پذیرش بیماران بین الملل بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن اصفهان
پایگاه خبری معدن نیوز - همزمان با ایام ماه مبارک ربیع الاول واحد پذیرش بیماران بین الملل بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن اصفهان با حضور منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان و تعدادی از دیگر مسئولین شرکت و این بیمارستان، بیستم آبان افتتاح شد.
  بزرگنمايي:

به گزار معدن نیوز، علیرضا آجدانی رئیس بیمارستان شهید مطهری در حاشیه این افتتاح گفت: بیمارستان هایی که دارای رتبه درجه یک هستند مجوز جذب بیماران بین الملل را از سوی وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی دریافت می نمایند بر این اساس طی دو سال گذشته بیمارستان شهید مطهری مجوز مذکور را دریافت نمود.

رئیس بیمارستان شهید مطهری تصریح کرد: بر این اساس تفاهم نامه ای با پزشکان متخصص استان در زمینه های پوست و مو، لیزر، گوش و حلق و بینی و ... جهت انجام اعمال تخصصی در این بخش منعقد شد.

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که این واحد چه مشخصاتی دارد چنین گفت: پذیرش بیماران بین الملل نیاز به تجهیز مکانی جداگانه داشت، بنابراین فضایی به مساحت 450 متر مربع در 5 سوئیت کامل و مجهز جهت بستری بیماران ساخته شد. خدمات قابل ارائه در این مرکز عبارتند از: خدمات لیزر زیبایی،کاشت مو ، انواع جراحی های زیبایی و کلیه خدمات واحد IPD .

دکتر قدیری معاون بیمارستان شهید مطهری نیز گفت: با توجه به خود گردان شدن بیمارستان از بهمن ماه سال 95، افتتاح واحد پذیرش بیماران بین الملل در راستای درآمد زایی بیمارستان به عنوان یک سیاست موثر برنامه ریزی شد.

وی ادامه داد: متناسب با دورنمایی که برای این واحد در نظر گرفته شده است ظرف شش تا هشت ماه آینده بازگشت سرمایه ای که در این زمینه هزینه شده است امکان پذیر می گردد. نکته مهم این است که با کمترین هزینه و بهترین کیفیت این واحد تجهیز شد و امروز افتتاح گردید.

معاون بیمارستان شهید مطهری خاطر نشان کرد: با کشورهای اطراف نیز مذاکرات خوبی انجام گرفته و تفاهم نامه برای پذیرش بیماران منعقد شده است. البته این واحد امکان پذیرش بیماران داخلی را نیز دارد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد