سنگ آهن و ذغال سنگ

نماینده مجلس شورای اسلامی؛

بافق در آینده نزدیک قطب صنعتی و معدنی کشور می شود/ تبدیل بافق به منطقه صنعتی منوط به اجرای طرح های فرآوری همجوار معدن است

بافق در آینده نزدیک قطب صنعتی و معدنی کشور می شود/ تبدیل بافق به منطقه صنعتی منوط به اجرای طرح های فرآوری همجوار معدن است
پایگاه خبری معدن نیوز- نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق با قدردانی از تلاشهای مدیرعامل قبلی گفت: مسیر رشد و توسعه بافق در حال تغییر است و در آینده نزدیک به قطب صنعتی و معدنی کشور تبدیل می شود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، محمدرضا صباغیان بافقی افزود: نمود رشد، توسعه و پیشرفت همه جانبه در عرصه تبدیل شدن به منطقه صنعتی، احداث کارخانه های همجوار معدنی از جمله گندله سازی است که رشد خوبی دارد.

وی، گندله سازی و کارخانه آگلومراسیون را از مهمترین طرح های هم جوار معدنی دانست و بیان کرد: این واحدها از سوی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق در دست ساخت است.

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد یادآور شد: مراحل اجرایی برخی از این طرح ها مانند آلگومراسیون به اتمام رسیده و بقیه نیز با آهنگی پر شتاب در دست اقدام است.

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: این طرح های هم جوار معدنی و همچنین طرح گندله سازی بخش خصوصی، خوراک 2 کارخانه فولاد سازی بافق را تامین می کند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: طرح های هم جوار معدنی در بافق با هدف جلوگیری از خام فروشی سنگ آهن و ارزش افزوده آن اجرایی شده و سنگ آهن در همین شهرستان به انواع مختلف آهن و فولاد در کارخانه های ذکر شده، تبدیل می شود.

در پایان ضمن قدردانی از زحمات چهار ساله مدیرعامل قبلی، علی اکبر رحیمی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سنگ آن مرکزی ایران- بافق معرفی شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد