سرب و روی

تولید بیش از ۶۷۰ هزار تن ماده معدنی در بخش روباز و زیرزمینی مجتمع سرب و روی انگوران/ ارسال خاک به خریداران طبق سهمیه بندی رشد ۸ درصدی داشت

تولید بیش از ۶۷۰ هزار تن ماده معدنی در بخش روباز و زیرزمینی مجتمع سرب و روی انگوران/ ارسال خاک به خریداران طبق سهمیه بندی رشد ۸ درصدی داشت
پایگاه خبری معدن نیوز- در ۶ ماهه نخست سال جاری مجتمع سرب و روی انگوران رشد ۴۵ درصدی استخراج ماده معدنی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را رقم زد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، مجتمع سرب و روی انگوران در 6 ماهه نخست سال جاری در بخش روباز، بیش از 640 هزار تن ماده معدنی استخراج کرده است.

در بخش فروش و ارسال ماده معدنی نیز تا پایان شهریور ماه بیش از 446 هزار تن ماده معدنی به شرکت های خریدار خاک طبق سهمیه بندی ارسال شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 8 درصد رشد داشته است.

بر اساس این گزارش هم اکنون بخش زیرزمینی در حال تجهیز کارگاه می باشد و با پیش بینی تولید سالانه 120 هزار تن ماده معدنی سولفوره و با اشتغال به کار حدود 320 نفر از ابتدای سال 98 به بهره برداری کامل خواهد رسید.

از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه حدود 32 هزار تن ماده معدنی در بخش زیرزمینی استخراج و حدود 28 هزار تن نیز فروخته شده است.

گفتنی است مجتمع سرب و روی انگوران در استان زنجان، کیلومتر 22 جاده دندی به تکاب واقع شده است.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد