سیمان و مصالح

تفاوت ۶۰ دلاری قیمت سیمان در ایران و کشورهای همسایه

تفاوت ۶۰ دلاری قیمت سیمان در ایران و کشورهای همسایه
پایگاه خبری معدن نیوز - یک تولیدکننده سیمان به پیشنهاد تولیدکنندگان برای افزایش قیمت سیمان اشاره کرد و گفت: اگر قیمت سیمان افزایش پیدا نکند واحدها قادر به تأمین هزینه‌های تولید نخواهند بود.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، ابراهیم غلام زاده با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت تمام سیمان برای تولیدکنندگان افزایش قابل توجهی پیدا کرده است، اظهار داشت: عدم تعادل قیمت تمام شده و قیمت فروش سیمان مشکلات زیادی را برای تولیدکنندگان به وجود آورده است.
مدیرعامل سیمان لامرد با بیان اینکه قیمت هر تن سیمان پاکتی در کشورهای همسایه 70 دلار است، افزود: این در حالی است که سیمان در کشور کمتر از 10 دلار فروخته می‌شود.
وی به پیشنهاد تولیدکنندگان برای افزایش قیمت سیمان اشاره کرد و افزود: نقش سیمان در قیمت تمام شده ساختمان کمتر از 2 درصد است به نحوی که در صورت افزایش قیمت‌ها تأثیری در قیمت مسکن ایجاد نخواهد شد.
این تولیدکننده سیمان با اعلام اینکه قیمت پاکت سیمان از 450 تومان به 2 هزار تومان رسیده است، گفت: اگر قیمت سیمان افزایش پیدا نکند واحدها قادر به تأمین هزینه‌های تولید نخواهند بود.
غلام زاده اضافه کرد: امروز هر تن سیمان فله تیپ 2 با قیمت 134 هزار تومان فروخته می‌شود که این رقم اصلاً قابل قبول تولیدکنندگان نیست.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد