ورزش بنگاه ها

پیروزی با ارزش ووشوی بانوان سپاهان بر کارون

پیروزی با ارزش ووشوی بانوان سپاهان بر کارون
پایگاه خبری معدن نیوز- فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر ووشوی بانوان کشور با صدرنشینی تیم‌های مقاومت سپاه کرمانشاه و دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد. سپاهان نیز با ستاره های خود نظیر الهه منصوریان و زهرا کیانی کارش را با برد آغاز کرد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از پایگاه خبری ورزش زنان ایران آی دبلیو اسپورتس ؛ هفته اول رقابت های لیگ برتر ووشوی بانوان با برگزاری دیدارهای هفته اول و دوم آغاز شد.

در مسابقه سپاهان و کارون اروند خرمشهر چه گذشت؟

در مسابقات برگزار شده ، تیم فولاد مبارکه سپاهان که خواهران منصوریان و زهرا کیانی را به خدمت گرفته در مسابقه هفته نخست خود برابر کارون اروند خرمشهر با هدایت لیلا بندانی ‏ ، تیمی با ساختار تیم نایب قهرمان فصل گذشته که نقش یک بازی حساس زودهنگام را داشت 8 بر 4 به پیروزی رسید.

در این مسابقه در وزن 48 کیلوگرم ‏ ، فاطمه آزاد ووشوکار 24 ساله کارون اروند خرمشهر توانست زهرا کریمی از سپاهان را شکست دهد. در وزن 52 کیلوگرم الهه منصوریان به یک پیروزی قابل پیش بینی برابر زینب آورند رسید.

در 56 کیلوگرم بازیکن تیم کارون اروند در زمان استاندارد به وزن نرسیده و بدین ترتیب کیمیا شوشتری بدون مسابقه برنده این وزن شد. در 60 کیلوگرم محنا رحیمی از کارون اروند خرمشهر مغلوب نسیبه میر شهیدی از سپاهان شد. زهره شهپری که کارون تلاش می کند او را حفظ کند اما نامش در فهرست سپاهان است این هفته در مسابقات غایب بود.

در دسته 65 کیلوگرم زهرا سلحشور از کارون اروند خرمشهر مائده هاشمی از سپاهان را ناک اوت کرد. در جریان این مسابقه مائده هاشمی از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی شد. در وزن 70 کیلوگرم سهیلا منصوریان از سپاهان برابر تارا پور حسن از کارون اروند خرمشهر به برتری رسید و توانست انتقام شکست سال گذشته اش از تارا را بگیرد.

در وزن 75 کیلوگرم نیز مهسا صالح پور از سپاهان مغلوب سحر محمدی از کارون اروند خرمشهر شد. در تالو ‏ ، تالوکاران سپاهان در 4 فرم رقیبی نداشتند و در تنها فرم رقابتی بین دو تیم ، حمیده برخور از کارون اروند خرمشهر برنده شد. بدین ترتیب خوزستانی ها از نبود تالوکار در ترکیب تیمشان به شدت متضرر شدند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد