ورزش بنگاه ها

مشاور فرهنگی مدیرعامل شرکت مس:

خوشحالی مردم ورزقان افتخار بزرگی برای صنعت مس کشور است

خوشحالی مردم ورزقان افتخار بزرگی برای صنعت مس کشور است
پایگاه خبری معدن نیوز- مشاور فرهنگی مدیرعامل شرکت مس گفت: قهرمانی این تیم که تنها ۶ دقیقه با سالروز زلزله ورزقان فاصله داشت یک هدیه الهی بود به مردم شریف ورزقان. خوشحالی مردم ورزقان، مردم آذربایجان شرقی و مردم ایران افتخار بزرگی برای صنعت مس کشور است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «علی‌اصغر توحیدی» مشاور فرهنگی مدیرعامل شرکت مس با بیان این مطلب در مراسم استقبال از تیم فوتسال مس ورزقان گفت: من از آقای کافی مدیرعامل باشگاه مس ورزقان، آقای بی‌غم سرمربی تیم، کادر فنی و اجرایی و بازیکنان تیم فوتسال که به تعبیر مدیرعامل شرکت مس دلاوران رشید این کشور هستند تشکر می‌کنم.

وی افزود: این ابتدای کار است و اوایل سال میلادی جام باشگاه‌های جهان را خواهیم داشت و ما تمام امکانات را برای قهرمانی و درخشش این تیم در اختیار آن‌ها خواهیم گذاشت.

توحیدی در ادامه به سیاست‌های ورزشی شرکت مس در خصوص ورزش حرفه‌ای و پایه اشاره کرد و گفت: برابر با دستورالعمل و سیاست‌گذاری که مدیرعامل شرکت مس داشتند ما به ورزش پایه به‌طور کامل توجه می‌کنیم و آن را تقویت خواهیم کرد؛ چون معتقدیم که تیم‌های پایه نقش اساسی در پیشرفت ورزش حرفه‌ای کشور دارند.

او ادامه داد: به همین خاطر آکادمی‌های ورزش‌های پایه را در هر پنج باشگاه صنعت مس توسعه دادیم و هم‌اکنون مجموع آکادمی‌های ورزش پایه شرکت مس به هفتاد آکادمی می‌رسد که یک عدد بسیار خوبی است. من با رصدی که در مجموعه باشگاه‌ها کردم هیچ‌کدام از شرکت‌ها این اهمیت را به ورزش پایه نداده‌اند. این نشان می‌دهد که ورزش پایه از جایگاه بسیار خوبی در شرکت مس برخوردار است.

مشاور فرهنگی مدیرعامل شرکت مس با تأکید بر این‌که در کنار ورزش پایه در رابطه با ورزش قهرمانی و حرفه‌ای هم درخشش خوبی داشته‌ایم گفت: علاوه بر این‌که تیم فوتسال مس ورزقان با حمایت‌های ویژه مدیرعامل شرکت مس و تلاش‌های زیادی که بازیکنان تیم و کادر فنی داشتند موفق به کسب مقام قهرمانی شد در رشته‌های دیگر ورزشی هم درخشش داشتیم. هم‌اکنون دو تیم فوتبال مس کرمان و رفسنجان در لیگ دسته یک بازی می‌کنند و برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در پایان سال موفق به حضور در لیگ برتر هم بشویم.

او با اشاره به این‌که خانم زهرا نعمتی که جزو خانواده ورزشی صنعت مس است افتخار بانوان ایران است تصریح کرد: ما اکنون در رشته کاراته قهرمان جهان داریم، در فوتسال بانوان لیگ برتری هستیم، در تکواندو و رشته‌های پاراالمپیکی افتخارات بسیار زیادی داریم که این نشان می‌دهد شرکت مس توجه به ورزش حرفه‌ای و قهرمانی و پایه را در کنار هم در دستور کار قرار داده است و به آن توجه ویژه‌ای دارد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد