بانک و بیمه

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت سالروز تاسیس این بانک

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت سالروز تاسیس این بانک
پایگاه خبری معدن نیوز - بانک صنعت و معدن همچنین در تامین مالی و پرداخت تسهیلات به صنایع کوچک و متوسط کشور دارای جایگاه ممتازی در کشور است که از این طریق در ایجاد اشتغال در بخش‌های مختلف کشور گام برداشته است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز به نقل از بانک صنعت و معدن، حسین مهری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت نهم مهرماه سالروز تاسیس این بانک پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بانک صنعت و معدن در حالی شصت و دومین سال تاسیس خود را پشت سر می‌گذارد که توانسته است کارنامه ای درخشان را در انجام رسالت بانکداری توسعه ای و در مسیر تامین مالی طرح‌های بزرگ، متوسط و کوچک صنعتی ، در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به دست اندرکاران عرصه صنعت و اقتصاد کشور ارائه کند ، موفقیت هایی که حاصل راهبرد‌های مبتنی بر سیاست‌های کلی دولت تدبیر و امید و تلاش مبتنی بر هم افزایی و خرد جمعی همکارانم در این بانک بوده است.

امروز همگان به این نکته باور قلبی دارند که هرگاه سخن از سیستم بانکی است نقش بانک صنعت و معدن از برجستگی خاصی برخوردار است و این امر حاصل تلاش مسئولانه این بانک در اجرای طرح‌های صنعتی و توسعه اقتصادی کشور است. بانک توسعه ای بخش صنعت و معدن کشور که در کنار تامین مالی، به عنوان یک مشاور باتجربه در کنار صنعتگران حضور داشته و از این طریق در به ثمر رسیدن طرح‌های صنعتی نقش فعال و پویایی را داراست.

پروژه‌های فولادی 7 گانه و چند پروژه دیگر فولادی مانند روهینا (دزفول) ، پاسارگاد(فارس) و مادکوش (بندرعباس) که برخی از این طرحهای فولادی به بهره برداری رسیده است، تامین مالی 6 نیروگاه 500 مگاواتی و 24 نیروگاه مقیاس کوچک، تأمین مالی پروژه‌های پتروشیمی که قابلیت ارزآوری برای کشور را دارند از قبیل پتروشیمی کاویان، لرستان، مهاباد، مسجدسلیمان، ایلام، تامین مالی راه اندازی قطار سریع ‏السیر تهران - قم - اصفهان به میزان 1 میلیارد و 800 میلیون دلار و فاینانس برقی ‏سازی قطار تهران - مشهد به مبلغ 1 میلیارد و 500 میلیون یورو تنها بخشی از اقدمات در خورتحسین این بانک در توسعه پایدار ایران اسلامی است.

بانک صنعت و معدن همچنین در تامین مالی و پرداخت تسهیلات به صنایع کوچک و متوسط کشور دارای جایگاه ممتازی در کشور است که از این طریق نیز در ایجاد اشتغال در بخش‌های مختلف کشور گام برداشته است.

اینجانب نهم مهرماه سالروز تاسیس بانک صنعت و معدن را به صنعتگران، کارآفرینان و همکاران گرامی تبریک عرض نموده، افق‌های هرچه روشن‌تری را برای صنعت و اقتصاد کشورمان از خداوند متعال خواستارم.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد