اکتشاف و ماشین آلات

مرحله سوم آزادسازی محدوده های معدنی و پهنه های اکتشافی به دو هفته آینده موکول شد/ آزادسازی هشتم مهر ماه انجام می شود

مرحله سوم آزادسازی محدوده های معدنی و پهنه های اکتشافی به دو هفته آینده موکول شد/ آزادسازی هشتم مهر ماه انجام می شود
پایگاه خبری معدن نیوز - وزارت صنعت، معدن و تجارت واگذاری پهنه‌های اکتشافی را دو هفته عقب انداخت.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، وزارت صنعت،معدن و تجارت در سامانه کادستر خبر از تاخیر دو هفته ای در واگذاری پهنه‌های اکتشافی معادن داد.

معاونت معدنی وزارت صنایع با هدف شفاف سازی ثبت محدوده‌های معدنی و واگذاری پهنه‌های آزاد اکتشافی را با دو هفته تاخیر انجام می‌دهد.

بیش از این شایعاتی مبنی بر ثبت زود هنگام محدوده‌های اکتشافی تحت اختیار دولت مطرح که وزارت صمت این موضوع را به شدت تکذیب کرد ودر آخرین ساعات پایانی روز شنبه 24شهریور ماه با دستور دکتر شریعتمداری ثبت محدوده‌های معدنی در تاریخ 25شهریور ماه لغو و با دو هفته تاخیر به تاریخ 8مهرماه موکول کرد.

در اطلاعیه سیستم کاداستر آمده است:

بنا به درخواست بسیاری از متقاضیان ثبت محدوده در خصوص وجود اختلال در بسترهای اینترنتی برای اتصال به سامانه در برخی استان‌ها و به منظور بررسی مشکلات فنی موجود، آزادسازی محدوده‌های معدنی و پهنه‌های و طرح‌های مطالعاتی کشور با 2 هفته تاخیر راس ساعت 11 روز یکشنبه هشتم مهر ماه سال جاری انجام می‌شود.

پیرو اطلاعیه قبلی به اطلاع می‌رساند آزادسازی مرحله سوم محدوده‌های معدنی در سطح کشور در ساعت 11 صبح روز یکشنبه مورخ هشتم مهر ماه سال جاری انجام خواهد شد. شایان ذکر است محدوده‌های مشمول آزادسازی با رنگ قرمز در سامانه کاداستر معدن نمایش داده می‌شوند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد