معدن

حضور مستندسازان در معادن گل گهر

حضور مستندسازان در معادن گل گهر
پایگاه خبری معدن نیوز- فردا سه شنبه گروهی از فیلم سازان سینمای مستند، به مدت دو روز از معادن و صنایع معدنی شرکت گل گهر دیدن می کنند.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر میزبان بیش از 30 نفر از مستندسازان است که با هدف ایجاد ارتباط نزدیک بین بخش تولید و حوزه سینمای مستند برگزار می شود.

در این برنامه که با همکاری روابط عمومی ایمیدرو و گل گهر اجرا می شود، فیلم سازان از معادن آن شرکت و کارخانه های فراوری دیدن می کنند و دیدارهایی نیز با مدیران آن شرکت خواهند داشت. گل گهر که هم اینک عنوان بزرگ ترین تولیدکننده سنگ آهن ایران را از آن خود کرده، برنامه های متعددی در حوزه تولید و زیرساخت تا افق 1404 در دست اجرا دارد.

ایمیدرو از سال گذشته طراحی و برنامه ریزی برای معرفی بیشتر پتانسیل های معدنی و صنایع معدنی را آغاز و رییس هیات عامل ایمیدرو نیز نشست هایی با مدیران و پژوهشگران سینمایی برگزار کرد.

یافتن ایده های خلاقانه و ساخت آثار مستند در این بخش از اقتصاد، از روش هایی است که توانمندی های حوزه معدن و صنایع معدنی را به سرمایه گذاران داخلی و خارجی منعکس می سازد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد