سیمان و مصالح

شورای کار کارخانه سیمان تهران مطرح کرد؛

کارگران سیمان تهران نگران امنیت شغلی خود نباشند

کارگران سیمان تهران نگران امنیت شغلی خود نباشند
پایگاه خبری معدن نیوز- برخی از کارگران سیمان تهران به علت تعطیلی نابهنگام یکی از خطوط سیمان تهران از به خطر افتادن امنیت شغلی خود ابراز نگرانی کردند اما رئیس شورای اسلامی این کارخانه می‌گوید: هیچکس در کارخانه قصد تعدیل نیروی کار را ندارد.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، یکی از کارگران کارخانه «سیمان تهران» با ابراز نگرانی از تعطیلی احتمالی یکی از خطوط کارخانه گفت: چند وقت است که کارخانه مشغول تعمیرات یکی از خطوط کارخانه است. اما درست زمانی که تنها 10 درصد از تعمییرات کارخانه مانده بود؛ به کارگران گفته شد این خط دیگر مقرون به‌صرفه نیست و می‌خواهند خط را تعطیل کنند.

این کارگر در ادامه گفت: دلیلی که به کارگران گفتند این است که دیگر این خط هزینه و فایده‌اش باهم نمی‌خواند و می‌خواهند خط را از رده خارج اعلام کنند. به سایر بخش‌ها هم گفتند فعلا هر قطعه‌ای که نیاز دارند را می‌توانند از دستگاه‌های خط ما باز کنند.

اما عباس عبدالله زاده (رئیس شورای کار کارخانه سیمان تهران) با اطمینان دادن به کارگران برای عدم تعطیلی خطوط کارگران گفت: به تمام کارگران اطمینان می‌دهم که هیچکدام از خطوط کارخانه تعطیل نخواهد شد و هیچ‌کس در این کارخانه قصد تعدیل نیروی کارگری را ندارد.

وی در ادامه تصریح کرد: موضوع خطوط 4و6 کارخانه سیمان به خاطر بحث آلایندگی که در تهران از پاییز بیشتر می‌شود از جانب محیط زیست همیشه مورد پیگیری بوده است. ما اخیرا با خرید غبارگیر بک‌گاز درصدد کاهش آلایندگی خطوط کارخانه سیمان برآمده‌ایم. اینکه تا امروز طول کشیده مربوط به بحث دلار و بالا رفتن ارز بوده است که با خریدی که اخیرا از جانب مدیریت کارخانه صورت گرفته است، جایی برای نگرانی نیست و خطوط به چرخه تولید ادامه می‌دهند.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد