فولاد و آهن

شفاف سازی فولاد مبارکه درخصوص یک شایعه؛

مشارکت و سرمایه گذاری فولاد مبارکه در پروژه تکمیل سد و تونل سوم کوهرنگ

مشارکت و سرمایه گذاری فولاد مبارکه در پروژه تکمیل سد و تونل سوم کوهرنگ
پایگاه خبری معدن نیوز- شرکت فولاد مبارکه اصفهان در این اطلاعیه از اقدام به سرمایه گذاری جهت تامین مالی پروژه تکمیل سد و تونل سوم کوهرنگ خبر داده است.
  بزرگنمايي:

به گزارش معدن نیوز، شرکت فولاد مبارکه اصفهان امروز با انتشار اطلاعیه ای در خصوص شایعه های منتشر شده در روزهای اخیر شفاف سازی کرد.

شرکت فولاد مبارکه اصفهان در این اطلاعیه از اقدام به سرمایه گذاری جهت تامین مالی پروژه تکمیل سد و تونل سوم کوهرنگ خبر داده است.

این شرکت در توضیح این اقدام بیان کرده است، با توجه به خشکسالی سال های اخیر و بروز مشکلات متعدد در حوزه آبریز زاینده رود در تامین آب شرب فلات مرکزی ایران، همچنین براساس ماده ١٢ قانون رفع موانع تولید و ماده 56 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، "فولاد" اقدام به سرمایه گذاری جهت تامین مالی پروژه کرده است.

بر این اساس شرکت فولاد مبارکه اصفهان مبلغ ١٠٠ میلیارد ریال به شرکت آب منطقه ای اصفهان پرداخت کرده، که در سرفصل حساب های دریافتی غیر تجاری صورت های مالی سال مالی ٩6 افشا شده است.

به این ترتیب فولاد مبارکه اصفهان، به تدریج منابع مالی مورد نیاز را جهت تکمیل پروژه مذکور در طول دوران ساخت پرداخت می کند. همچنین اصل و فرع مبالغ سرمایه گذاری بر اساس قوانین فوق و با توجه به قرارداد مابین بازیافت خواهد شد.


   shortlink:  
شرکت فولاد مبارکه
شرکت فولاد هرمزگان
علی بابا
فولاد خوزستان
شرکت فولاد غدیر نی ریز
شرکت سنگ آهن مرکزی ایران
شرکت گهرزمین
فولاد سنگان
آلومینای ایران جاجرم
شرکت صبافولاد